6 Ekim 2013 Pazar

[cadilarmekani], gidiyorum ben

Gidiyorum ben.
Mutluyum gidişim için...
Artık yeni telaşeler girecek hayatıma, hayat savuracak yani bir şekilde, senden koparmaya çalışacak. Ben zannetmiyorum çabuk unutabileceğimi seni...
Gitmem gerektiği için gidiyorum,
Ya da sadece senden gidiyorum,varım aslında...
Gidiyorum artık...
Aklıma gelen her düşünce seni anlatmayacak bana,
Ya da ben öyle umut ederek gidiyorum.
Gidiyorum işte,
Bekleme benden açıklama yapmamı.
Susarım...
Çaresizce susarım sadece...
Elimden gelen bu.
Gidiyorum.
Gidiyorum da yanımdasın sen... Şarkıların,yazdıkların,şiirlerin yanımda hep.
Bir zaman devam ederim böyle.
Sen yokken seni yaşarım kendi kendime...
Kırıntılarınla oyalanırım.
Tekrar ben olurum belki...
Zaten uzun zamandır isteğim bu;
Daha az sen,daha çok ben olmak istiyorum artık...
Seni yaşamak istemiyorum kendi hayatımda...
-bazen unutsamda ayrı bir hayatım var benimde...-
Seni aramaktan bıktım baktığım tüm gözlerde...
Okuduğum yazılarda,kitaplarda,şiirlerde...
Dinlediğim şarkılarda,
Seni aramaktan bıktım ben artık...
Gidiyorum ben.
Artık olmayacağım,
seni bırakamıyorum ama senden kopmak için gidiyorum.
Bir yaralı yeter herşey için...
Ve ben "ikimiz" için yara almayı göze alıyorum.
"ikimiz" dedim yoksa "biz" mi olduk bu cümlede?
Gidiyorum,
Biz olmamak için biz olmadan gidiyorum.
Ya da biz olmadığımızı düşünüyorum.
Neyiz, biz olduk mu?
Gidiyorum.
Bu sefer ben gidiyorum.
Senden önce gidiyorum.
Ya da gitmeye çalışıyorum,çünkü sen gitmek bilmiyorsun.
Kal deme...
Diyemezsin...
Demezsin...
Dememelisin.
Gidiyorum,
ve seni çok seviyorum.
Belki dönüşümde daha az sen,
Daha çok ben olurum.........


--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.

Blog Arşivi