10 Temmuz 2013 Çarşamba

[cadilarmekani], BEN SENİ BİR FARZ SONRASI

Ben Senin Bir Farz Sonrası
Ellerini Açtığında
Rabbimden
Nazla Niyazla Beni İsteyişini Sevdim.
Ben Seni Toprağa Dikilen Fidan,
Annenin yavrusuna ilgisi gibi
Yüreğimde büyüterek sevdim...
Ezberim,
Dilberim,
Cezbem, nağmem...
... O gün Ay tutuldu, Güneş tutuldu
Birşey olmadı da.
Bir anda seni gördüm,
Dilim tutuldu..

Hüküm ezelden yazılmış kaderime
Ey aşk,
Çöreklenme üstüme..
Adını dahi koyamadım ayrılığın
Bu akşam,
Güneş
Yüreğimde Yatar gibiydi. .

Bugün,
Gözümden akanlarla sedeften inciler yapiyorum
Boynuna takmak için..
Gecelerimi tövbelerle süslüyorum
Ki,
Gözlerine günahsız bakayim diye...
Şimdi bir yürekten yol almak var,
Her yüzde seni aramak yar,
Aşk-ı nar...
Gözümden süzülenlere siz bakmayın
Sevgilinin yarasına iyi geldiği için akıyoronlar..
Ellerimle günde beş kere
Aminlerle yolluyorum
Yüreğine..
Merhem niyetine...

Kadersen Özlemeye degersin
Kedersen görmeye
Bekleyecegim seni..
Sende,
Ölünceye Kadar Benden Başkasına
Gönlünü Verme ki
Mevlam, Ahirette Koysun
Önüne
İşte Sevdiğin Der Gibi...

ALINTI

--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Blog Arşivi