20 Nisan 2013 Cumartesi

[cadilarmekani], BİR KADIN NEDEN AĞLAR

Bir Damla Gözyaşı Gördüm Dün Gece
Sordum Kendisine;
Kime Aitsin?
Ne İçin Akarsın?
Ben Aşka Aitim,
Aşk İçin Ağlarım.

Üstüme Gelme!
Aşka Ağlarım Ama Aşk Beni Görmez
Aşka Aitim Ama Aşk Beni Tanımaz!

Önceleri Kendime Kızarım Ben
Sonra Kendime Kızmak Yetmez
Anlarım Ki
Bir Kadının Yüreği
Bir Erkeğin Yüreğinden
Çok Daha Namuslu
Ve Bir Anne Kutsallığı Kadar Onurlu...
Bana Neden Ağlıyorsun Diye Sorma
Ben Aşk Dolu Yüreklerde Hiç Bulunmam!

Benim Mevsimim Tomurcuk Yüklü Bir Bahardır
Yapraklarım İçimde Sürgün Bir Kapanıştır
Dalbudak Köküm Sağlamlığını Yitirince
Anlarım Ki
Kimse Yüreğimdeki Sevdayı
Satın Alacak Kadar
Zengin Bir Yüreğe Sahip Değilmiş
Bana Neden Yazda Açamıyorsun Diye Sorma
İnce Ve Sivridir Bana Uzanan Dallar!

Zamanın Her Hangi Bir Dilimindeyim Ben
Bilinmeyen Bir Zaman Kavramı İçinde
Zaman Hangi Anı Vurursa Vursun
Ulan Aşk Beni Tanımıyor İşte!
Benim İçin Aşka Ulaşmak;
Bir Karınca Adımlarıyla Yol Almaktır
Sırtında Ağır Bir Yük,
Yolun Sonunu Göremeden Can Veren Bir Beden..
Beni Aşka Götürmeye Kalkma
Ben Aşk Diye Diye Sızlarım…

Bakma Bana Öyle Yabancı
Sen Bana Yakın Gelmezsin
Senin Gözlerin Bana Uzak Kalır
Düşlerinde, Hayallerinde Benim Yerim Yok
Ben, Dertlerin Hakikatten Geldiğine
İnanarak Yüreğimde Taşırım
Yüreğimden Çıkan Derdi
Bir Daha "Buyur" Etmem.

İtiraf Ediyorum Yabancım
Ben Sadece Seni Düşünen Bencilin Biriyim
İtiraf Ediyorum Yabancım
Konuştuğum Her İnsanda Biraz Sen Varsın Diye Konuştum
İtiraf Ediyorum Yabancım
Yüreğime Değen Her Yüreği Sensin Diye Dokundurdum
İtiraf Ediyorum Yabancım
Seni Sevmekle Bitti Herşey!
İtiraf Ediyorum Yabancım
Sen Aşksın Diye,
Ben Sana Ağlamıştım!

Şimdi Söyle Bana Yabancım
Bir Kadın Neden Ağlar?

Söylüyorum İşte Yabancım
Bir Kadın,
Bir Erkek İçin Değil
Aşk İçin Ağlar!

Sordum AŞKA;
"Masum Bir Yüzün Yazgısı
Neden Kanlı Olur?"
Bir Çiçekte Neden Diken Varsa
İşte Ondan Dedi AŞK.

Resul Altunbaş


--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için, https://groups.google.com/groups/opt_out adresiniz ziyaret edin.
 
 

Blog Arşivi