10 Ekim 2012 Çarşamba

[cadilarmekani], YOLU SEN GÖSTER


Yolu Sen Göster Sevgiye Götür Beni

Artık çok özlediğim düşlerim gerçek olmalı artık rüyalara
uyuduğum zaman uyanmamalıyım...
O çok özlediğim sevgiye alda götür beni...
İkimiz tek atan bir kalbi taşırken ayrı bedenlerde yaşamak
istemiyorum...
Ne olur gel de gidelim artık...

Bir güneşin altına sığınmalıyız ve ruhumuzu aynı yağmurlar ıslatmalı...
Yetmedimi sensizliğim?
Herşeye razı gözlerim yeter ki tek seni görmeliyim...
Yolu sen göster al sevgiye götür beni...
Kuş cıvıltıları ve güzel bir evim olmasa da olur
yeter ki sabahları sen uyandır beni...

Ve artık o çok özlediğim dünyaya gitmeliyiz
gel tut kolumdan götür beni...
Sen yokken mevsim kış tut da baharlara çal beni...
Al götür çal beni...
Geceleri ben uyurken sarıl bana sıcaklığında ısınmalı ruhum
sensizliğinde üşümemeli...

Hazırım ben. Bekliyorum sen gelmeyi unutsanda...
O çok özlediğim düşler ülkesine kaçır beni
Hadi al kollarına rüyalara uçur beni...
Tut Yüreğimden!!!
Yolu Sen Göster Sevgiye Götür Beni...


--

Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi