23 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], YINE NEFES DIYE SENI ICIME CEKIYORUM

Yine gece... 
Yine uykusuzluğumda nöbetliyorum...
Ve yine sigara dumanına senin hayali karışıyorYine Nefes Diye Seni içime Çekiyorum.
Yine nefes diye seni içime çekiyorum.

Nasıl bir özlemektir bu?Kendimi bir bıçak üstünde ayaklarım kan içinde kalmış yürümeye devam eder bir halde buldum.Kaçtıkça nefesin daha da içine giriyor ayaklarım o bıçakların...Daha derine yürüyorum...

Herşeyi bir kenara bırakmış kendimle savaşıyorum...Hiçbir şey optimum değil biliyorum ben her şeye savaş veriyorum...Canım yandıkça kendimden kendime dönüyorum...
Yalnız...
Yal_nız...
Hep olduğu gibi!


Umutlarım yeşerdiler yeşerdiler...Yosun tuttular artık atıldıkları kuytu köşelerde.Mutlu anılara dalıp dalıp gülümsemeyi hatırlıyorum.Mutlu olmanın keyfini hayalimde anımsıyorum...Şimdi öyle uzağım varlığına...


SevdimYine Nefes Diye Seni içime Çekiyorum.delicesine...
Ellerim bir senin ellerinde üşümedi.Ve ben
aşkı seninle tattım ilk defa ölürcesine huzurlu doğarcasına umutlu...
Özlemler düştüyse payımıza yaşarız diyordum...Şimdi sancılarımdan özlemenin tadını anımsayamıyorum...Huzursuzluğumuzu ben büyütüyorum belki benden çıkıyor ama hepsi bize dair...

Üşüyorum...
Artık üşüyorum uyuyamadığım geceler boyu düşüncenle ürperip sonbaharda sararan bir yaprak misali düşüyorum...Sana düşüp rüzgar beklemeksizin sana geliyorum...Düşlerimde...

O yollar...
Yollardan öyle nefret ediyorum...İlk defa bu kadar seviyorum otobüse binip bir şehirden diğerine gitme hayalini...Ve ilk defa bu kadar özlemini duyuyorum otobüsten inecek birini görmeyi...Oysa hepsi düşlerimde kalıyor...Yine içimde sol tarafından göğüs kafesimin kan sızdırıyorum...Acılanıyorum...


Olumsuz herşeyin içinde tüm kuşku ve gizeminde dünyanın sıcak bir nefes duyuyorum kilometrelerce ötemden...Ve o nefesi aslında ben alıyorum...Ve her solukta aslında sana geliyorum...

Bilmiyorsun!

Anlamıyorsun!

Çözemezsin de!


Bulamazsın da beni arama hiçbir yerde...Ben sende kaybolmuşken yokluğun benimle...Oysa ben sendeyim...Sense heryerde her hücremde...


Düşlerimi serbest bırakmıyorum artık bir bırakırsam boğulacaksın diye korkuyorum...Korkuları da hep sana dair...İçtiğim her yudum suda seni anımsıyorum çünkü hayat buluyorum...

Uykulara terkediyorum kendimi bir nebze olsun yokluğunu unutayım diye...




--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi