23 Temmuz 2010 Cuma

[cadilarmekani], SENI YASIYORUM

Ben seni yaşıyorum,sen diye nefes aLıp veriyorum.
 
Neden sen gittikten sonra hep aynı günLeri yaşadım.?hala yaşıyorumda...
AkLımdan geçenLer...çevremdeki insanLarın bana söyLedikLeri...bıkmadan "neden" sorusuna cevap aramam...hepsi aynı.


Sen gittiğinden beri ben hiç yarını yaşamadım sevgiLimmm.
DünLerde takıLı kaLdım hep .
AyLardır bir adım atamadım yarına dair.


Yada atmak istemedim biLmiyorum.Zaten gücümde yok cesaterimde.
BiriLerinin senin yerine geçmek istediğini gördükçe dahada sinirLeniyorum.
Of ya ne acı...İçimdeki bu kızgınLıkLa başkaLarınıda kırmak istemiyorum asLında.Ama böyle giderse istemediğim şeyLer olacak.



Neden kimse beni anLamıyor? Ben seni yaşıyorumsen diye nefes aLıp veriyorum.Herkeze seni anLatırken bu yaşadıkLarım neden?


Yine kendimi suçLuyorum.Yine hatayı kendimde arıyorum.Demekki gerçekten gösterememişim seni haLa sevdiğimi.Uğrunda bir öLmediğim kaLdıo zamanmı anLayacaksın gerçekten Sevildiğini o zamanmı rahat bırakacakLar insanLar beni.


Kimseyi istemiyorum hayatımda hiççç kimseyi.
Adını diLimden düşürmediğim
Gözümün önünden yüzü gitmeyen
Sesini duyduğumda içimi sızlatan
bir adamı seviyorum ben...


Dönüşü olmasada bu ayrılığın en azından şimdi yabancıLık çekmiyorum yaşadıkLarıma.Eskisi gibi değiLim üzmüyorum kendimi.
Hayat süprizLerLe doLu

kimbiLir ...belki herşey dahada güzel olur...
 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi