22 Temmuz 2010 Perşembe

[cadilarmekani], SANA YAZIYORUM

SANA YAZIYORUM...

Bugün ilk defa bu kadar gerçek bakıyorum sana. Görüyorum ki bu sevgi ikimizede ızdırap verecek.

Acılar çekecegiz. Birgün seviyorum diyen diller sevgi sözleri söylemez olacak. Sadece elini

tuttuğumda ısınan ellerim birgün buz gibi kalacak biliyorum. Ama yinede

                                    SEVİYORUM SENİ...

                                    TÜM BENLİĞİMLE

                                    TÜM HÜCRELERİMLE

                                    SEVİYORUM SENİ...

Ben seni seviyorum. Seninle olan herşeye sevdalıyım...ACIYA,  HÜZNE,  GÖZYAŞINA...

 

Sadece bedenen sensizim bunuda unutma sakın!!! Bu sevgi yaşanmalı yasak ta olsa yaşanabilecegi yere kadar yaşanmalı..

Bunu sen şöylemiştin. şimdi ben de sana katılıyorum.Vereceği acıları hiçe sayarak her saniyesi yaşanmalı diyorum. insan hayatında sayısız insanı sever Ama hayatında BİR KERE ÇOK SEVER!!!!

O bir kereyi sende bulmuşsam YAŞAMALIYIM SENİ..

Korkmuyorum evet korkmuyorum. ya bir gün beni sevmezsen diye. Korkmuyorum çünkü ben ikimize yetecek kadar seviyorum.

             HANİ UÇSUZ BUCAKSIZ ÇÖLLER SERABA TUTKUNSA

             BENDE BİR O KADAR TUTKUNUM SANA

             ŞU AN BİR SERAP GİBİ ÇÖLLERİNDE OLMAK İSTERDİM

             SEVGİMİ VE ÖZLEMİMİ ÇÖLLERİNDE GÖR

             AMA GÖSTERME KİMSELERE

   !!!!!!!!!!!!!        KIYAMET KOPACAK SANMASINLAR          !!!!!!!!!!!!

                             ÇÜNKÜ;

             HİÇ BİR SERAP SEVGİM VE ÖZLEMİM KADAR

                GERÇEK VE MÜKEMMEL OLMADI...

                                                               OLMAYACAKTA!!!!!



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi