21 Temmuz 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], NEFESİNİ ALMAYA GELİYORUM YAR


SANA....


............ NEFESINE....
gelecegim gün yaklasiyor yar..

belki senin Gölgenle karsilasirim ..umudu ile....
hergün yürüdügün yollari
yürümeye geliyorum......

.....hayal icinde ,
.....geceleri yildizlari seyrederken SEN..

.....bende.....
ayni yildizlari seyretmek icin geliyorum..
aldigin her nefesi,
....yüregimde ... EN derinliklerinde
saklamak icin
.................geliyorum...


SEN DUR YAR..
sadece orda kal....
Ve Biliyorum ki sen hep ordasin ...

Sesini duymasin kulaklarim..
gözlerim gözlerini görmesin..
ellelrim sana dokunmak istemesin..
hic biryere kipirdama....
orda kal..
.............Ve SUS.....

Sadece nefes al yeter....


Seni görmek istemiyorum..
.........Böyle daha iyi......

.........Ben sadece emanetimi..

.........Nefesini...
almaya geliyorum......

alip geri dönmeye geliyorum.....

SEN sadece orda kal

--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın

http://hazirangunesi.blogcu.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi