12 Haziran 2010 Cumartesi

m~a~k~a~r~n~a Telefonunuz orijinal mi değil mi?

Cep telefonunuzun orijinal olup olmadığını, hangi ülkeye ait olduğunu öğrenmek artık çok kolay.

Yapmanız gereken telefonunuza *#06# kodunu yazıp IMEI numaranızı öğrenmek.

Kodların dili;

IMEI KODU:

Örneğin seri numaramız: 434566/10/678943/5 Buna göre karşılaştırma yapın…

XXXXXX/YY/ZZZZZZ/A
XXXXXX = önemli değil
YY = ülke kodu
ZZZZZZ = seri numarası
A = önemli değil

10 = Finlandiya
20 = Almanya
30 = Kore
40 = Çin
50 = BrezilyaAmerikaFinlandiya
60 = çinmeksika
70 = Finlandiya
80 = MacaristanAzerbaycan

Ülke kodunuz;

02 veya 20 ise kötü kalite demek

08 veya 80 ise Almanya üretimi Normal kalite

01 veya 10 ise Finlandiya malı Kaliteli üretim.

13 ise MacaristanAzerbaycan üretimi kalitesiz ve Tehlikeli üretim.

00 ise Orijinal Nokia fabrika çıkışıdır. Finlandiya üretiminden daha kalitelidir…

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi