9 Haziran 2010 Çarşamba

m~a~k~a~r~n~a Kanada'dan fotoğraflar...



 
 
Region: North America
Area total: 9,984,670 km2 
Coast line: Atlantic Ocean, Pacific Ocean, Arctic Ocean
Capital: Ottawa
 


Ottawa

Ottawa
 
Parliament-Ottawa
Heroes of the past-Ottawa
 
National Library-Ottawa
 
Civilization Museum - Gatineau Hull-Ottawa
 
CN Tower-Toronto
 
Toronto
 
Flatiron-Toronto
 
Gare du Palais-Québec
 
Basilique-St-Anne-de-Beaupre-Quebec

Chteau-de-Frontenac-Quebec
 
Alberta Legislature Building
 
Banff Springs Hotel

Parliament in Victoria-Vancouver 
 
Victoria's Inner Harbour - Vancouver

Vancouver

St-Josephs Oratory-Montreal
 
Olympic Stadium and Biodome-Montreal

Musée de la Banque de Montréal 


--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi