12 Haziran 2010 Cumartesi

m~a~k~a~r~n~a DÜNDEN HIZLI MISIN??? .....




 
   
 
 
her sabah bir ceylan uyanır Afrika'da
kafasında tek bir düşünce vardır
en hızlı koşan aslandan daha hızlı koşabilmek
yoksa aslana yem olacaktır

her sabah bir aslan uyanır Afrika'da
kafasında tek bir düşünce vardır
en yavaş koşan ceylandan daha hızlı koşabilmek
yoksa açlıktan ölecektir...

ister aslan ol,ister ceylan ol hiç önemi yok
yeterki güneş doğduğunda koşuyor olman gerektiğini
hemde bir önceki günden daha hızlı koşuyor olman gerektiğini bil

yaşam adlı koşuyu ne kadar güzel anlatmış Afrika atazösü;
bir önceki günden daha hızlı koşmak gerekmektedir...

çünkü eger aslansan
ve en yavaş koşan ceylanı bir önceki gün yakalamışsan
ve bugün bir ceylan yakalamak niyetindeysen
artık bilmelisin ki;en yavaş ceylan senden daha hızlıdır
o halde düne göre hızını arttırman gerekmektedir

yok eğer ceylansan;
ve henüz aslana yem olmamışsan
hızınızı düne göre mutlaka arttırmalısın
çünkü sıra sana gelmiş demektir...

hayat koşusunda devam edebilenin tek koşulu var;
dünden daha hızlı olabilmek...

bak bakalım şimdi kendine...

ondan,şundan,bundan değil
dünden hızlı mısın...?

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi