13 Haziran 2010 Pazar

m~a~k~a~r~n~a 10 strangest house in the world...

1-The Dancing House in Prague

clip_image001

.

2. The Tree House in Cincinnati

clip_image002

clip_image003

clip_image004

3. Eco-conscious Roundhouse in Australia

clip_image005

4. Forest Spiral Apartments in Germany

clip_image006

clip_image007

5. UFO-style houses in Sanjhih, Taiwan

clip_image008

clip_image009

clip_image010

6. Space-inspired house in Chicago

clip_image011

7. Crooked house in Poland

clip_image012

clip_image013

google_protectAndRun("ads_core.google_render_ad", google_handleError, google_render_ad);

8. Cheetah House in Chicago

clip_image014

9. Conch House in the Caribbean

clip_image015

10. Stone Age home in Portugal

clip_image016

clip_image017


View article...



--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
 
"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...
 
Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...
 
Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."
 
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 
Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi