6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], YUREGIMIN KOYU HASRETI

En koyu özlemlerin yaşandığı soğuk bir gecede sesleniyorum sana sevgili. Belki kapattın kalbini yüreğimden dökülen bütün sevda cümlelerine. Belki de çoktan çıkardın aklından yüreğinden beni belkide çoktan unuttun kimbilir. Yinede en değerlim en koyu hasretim yüreğimin tek sahibi olarak kalacaksın...

Sana yüreğine içinde kopan fırtınaya ulaşamıyorum. Ne zaman seni anlatan bir şeyler olsa saatlerce düşünüyorum. Göz yaşlarım ortak oluyor hüznüme. Özlem ne kadar sana dair olsada canım yanıyor deli bir fırtınada savruluyorum saatlerce günlerce aylarca. Kaç ay oldu sevgili yüreğime hasretin düşeli söyle kaç ay oldu?

Kalbimdeki yerini asla anlatamam burdaki son kişi sensin. Gözümdeki son ışık son gülüş en son hayal sensin. İçimde ne varsa son gücümle sevdim ben. Karşılık beklemedim çoğu zaman nankörlük edip sadece senin sevmeni beklemedim. Sadece hasretin verdiği bir boşluk vardı hayatımda. Seni özledim özlemlerin en koyusu düştü yüreğime...

Bazı şeyleri söze dökmek zordur sevgili. Gördüğüm güzel şeyleri görmezlikten gelemem. Hayatım boyunca hiç görmediğim yaşamadığım iyi ve güzel şeyler yaşattın bana. Hatta bunda hep benden önde oldun. Zaman zaman seninle bağlandım hayatayaşamam gerektiğini hatırlattın. Uzakta olsa bir yerlerde birinin beni düşündüğünü bilmek içimi rahatlattı. Bir vazgeçmişlik vardı hayata karşı aşka dair herşeye öylesine küsmüştüm ki panzehirim oldun sanki...

Ben sadece seni istedim yüreğinden gelen bir sesi duymak istedim. Biraz sessizim bu günlerde bu sessizliği yalnızca yüreğinle içinden gelen sesle boz. Beni tanıyan anlayan cümlelerle boz. Kendini benim yerime koyan cümlelerle boz... 

Seni seviyorum sen olduğun sürece ve sende sadece beni gördüğüm sürece de seni seveceğim...

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi