7 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], YUREGIM MERHABA DESE SANA " HOSGDLIN " DERMISIN ONA

bugünlerde pek bi özlem hissediyorum sanki. Her saniye yanımda olsa sesinikokusunu hissetsemgözlerine dalsam saatlerce konuşmasamsussamtereddüt etmedendoya doyahissede hissede kalbim küt küt atsa ellerim titreseterlese.. Yada bunların hiç birine gerek yok. Yanımda olsa…….

birkaç kelimeye sığdırmaya çalışıyorum özlemimi. Görmeyeli baya olmuş.. Değişmemiş aynı..Sanki biraz duygu yitirmiş. O da ben de çoğalıyor günden güne.. Kafam karışık… başkalarında arıyorum sende bulamadığım aşkıheyecanısevgiyi.. bulabiliyor muyum peki? Sence..??

Yeminlerimi bozuyorum sanki.. Verdiğim sözleri unutmuşum. Sana tekrar “merhaba” demeye hazırlanıyor yüreğim. Hem senin hem benim acımı azaltmaya geliyorum.
Gelsem… Ellerini tutsam… “merhaba” dese yüreğim sana… “hoş geldin” der misin ona??...

Özlemişim.. çok.. her şeyini.. İtiraf etme zamanı şimdi. Kendime bile yediremiyorum bunları söylemeyi.. İçimden sesler “söyleme o’na” diyor! bir yandan da “ne kaybedersin” diye avaz avaz bağırıyor. Hangisi şeytan hangisi melek onu seçmeye çalışıyorum şimdi? Hangisini dinlemeliyim? Sesler çoğaldı sanki…

O ufacık bedenin masum suretin.. Nasıl bağlamış olabilir ki beni sana? Yok yok… Bağlı değilim ki zaten sana.. Çok sevmedim ki seni ben.. Deli aşık olmadım ki.. Özlüyorum sadece masum yüreğimle/masum suretimle…

İnanmayacaksın şimdi bana. Haklısın da… O kadar acı verdim ki sana.. ben olsam senin yerinde olsam kendimi affetmem asla. Affedilcek bir şey yapmadım ki.. Masumdun sen sadece.. Deli aşık… Ya ben? Sadece deli gibi özleyen…

Şimdi yanımda olmanı aslında o kadar isterim ki.. bak yüreğimi yolluyorum yüreğinin yanına.. “merhaba” dese sana.. “hoş geldin” der misin ona??...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi