7 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], YUREGI MERT OLANIMDIN... SIMDI ISE VEFASIZIM YALANCIMSIN

yüregi MERT olanımdın...şimdi ise Vefasızım yalancımsın. 

Ne istedin yüregimden,yüregimin suçu neydi vefasız....Yüregin"Mertti" geldiginde gidişinde yüregin "vefasız,insafsı z oldu"ben o yüregi mert olanı sevmiştim yıkıp gittin ne istedin yüregimden ne istedin söylesene ne istedin benden keşke baştan çıkıp gitseydin hayatımdan ve vefasız insafsız...


Sana yazdıgım son satırlar bunlar..Hiç kimse yüregimi böylesine acıtmadı senden başkası,senden sonrasıda acıtmıcak bilirim yüregimi böylesine..Yüregim demiştim sana sense paramparça ettin yüregimi vefasız zalim yıkıp gittin ....Giderken şunu yazdın"Senden haber almak isteyen kim,ne sanıyosun sen kendini,çokta meraklıyım yazdın gittin"Sen yalancı sevdanı alıpta gittin sevmedin sevemedin oysa ben ne çok sevmiştim seni ben yine seni sensiz seviyorum sen olmasanda ama artık o sevgiyle degil gözyaşlarımla seviyorum seni artık sen mutlu ol yalancı.....



Prensim,yüregim demiştim sana ama artık bunları bile demicem ,damla damla aktın sen benden kendinide benide öldürdün bu vefasızlıgınla ikimizide öldürdün beni diri diri gömdün topraga bense kabullenip aşkımı kalbime gömdüm ve girdim o kara topraga.... Saat on ikiyi geçiyo bense hala aglıyorum uyumak istemiyorum eger uyursam rüyama giriceksin görmek istemiyorum seni rüyamda sen geliyosun gözlerime yalan sevdam geliyo gözlerime gittin defoluo gittin yalan sevdanı alıp gittin.....


Gözyaşlarım kirletiyo bembeyaz bu sayfayı damla akıyo engel olamıyorum gözyaşlarıma,kalemim titriyo yazarken sen sense yalan sevdanla birlikte çıkımıyosun aklımdan,yüregimden ...O sözler çıkmıyo aklımdan,sen çıkmıyosun kanayan yüregimden neden hala ordaın neden?Yüregimi daha fazla kanatmak için mi?
Gittin bittin işte,çıksana yüregimdne yüregimde bitsende neden hala yüregimdesin neden hala yüregimde...Ne istedin yüregimden ne istedin yüregim şucu seni böylesine çok mu sevmek oldu .....


Ben gitmedim gidemiştim senden yüregi "MERT olanım gidemiştim senden"oysa ne basitmiş arkanı dönüp gitmek ne kolaymış gözü yaşlı biri bırakıp gitmek ne basitmiş böylesine acı verip gitmek ben gidememiştim yapamıştım sana gidemezdim yüregimi öylece bırakıp gidemezdim ben gidemedimde .....Ama sen gittin gözlerimi yüregimi kanla bıraktın gittin VEFASIZ YALANCI GİTTİN



Ne istemiştin yüregimden neden sevmişti seni böylesine senin yalan sevdana karşılık benim yüregim neden bu kadar sevmişti seni neden gittin kanayan yüregimi bırakıp gittin,Dönmeni beklemiyorum çünkü sen benide kendinide öldürdün artık dönüş yok bize vefasız yalancı....


İmkansızdık biliyorum ama ben mucizeler bekliyodum ne yazık ki o mucize olmadı olmıcakta bitti ama unutma ben senden gidemiştim yüregi "MERT OLANIM" sen gittin benden vefasızımsın yalancımsın artık.....


Herşeyim sendin,herşeyimi aldın...tebrik ederim kanayan bi yürek gözü yaşlı bıraktıgın için tebrik ederim seni sen mutlu oll başka yüreklerde olucaksın belkide şuanda başakının ellerindesin yüregindesin. ....
Bense herşeyi kabullendim artık ben ölüyorum ben öldümm........



Yüregi mert olanımdın şimdi ise vefasızsın yalancısın yüregimden ne istedin yalancı....ne istedin yüregimden...


Son sözüm ise yüregi mert olanım ben seni herşeye ragmen hala seviyorum hala kanayan yüregimde,gözyaş larımdasın ve sana ELVEDA diyorum sessizce.... ..


ELVEDA.....



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi