4 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], YENIK DUSTM SEVDANA

YENIK DUSTUM SEVDANA

Siirler yazdim sana, gecenin biryarisinda
Kor, sagir, dilsizdi yuregimde buyuyen ask.
Gun geldi adaklar adadim ugruna 
Kurbanlar kestim, bezler bagladim agaclara.
Olmadi.. olamadi.. yenik dustum sevdana!


Icime gomdum duslerdeki "Ela" gozleri
sevgime can cikti bedenden yilmadim
Parca parca koptun icimden gun gun,
Yikildim..ufaldim..dik tuttum basimi, ama;
Olmadi ..olamadi.. yenik dustum sevdana! 

Es kostum seni onsekizlik yuregime
Anlar, bilir , sever dedim.
Sabir tasi koydum icimdeki gitmelere
Sirt cevirdim "unut! donmez..!" demelere
Olmadi.. olamadi.. YENIK DUSTUM SEVDANA!


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi