6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], YANAN IKI DUDAK GIBI

...Yüreğim ağır yaralarla boğuşurken,ölümü görmüştüm gözlerinde.Dizlerim kanıyordu,hissetmediğim bu ayrılık kokulu rüzgarların esiri olmuştum artık.Gecelere inat,soğuk düşlere dalıyordum.İnat olsun diye demiştim ya,gözlerine veriyordum gözlerimi,ellerimi ellerine,tenimi tenine ve akıp gidiyordum sel misali ruhundan.Bi şarkı ve ayazda kalmış,yanan iki dudak gibi...

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi