6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], VE MUMKUNSE AGLAMAK ISTIYORUM

Darmadağın yılgın..İşte o gördüğün ben..Gözlerimden okunuyor sensizliğim..Yok olmuş bir ben taşıyorum içimde..
Issız vadilerinsessiz akan ırmaklarınsuskunlarınsevdasızların baş gösterdiği bir kentteyim..
Nereye baksam kararıyor..Tutmaya çalıştıklarımsa kayboluyor..Bu ucuz aşk şarapları sarhoş ediyor bir kaç yudumda..
Ve kimsenin bilmediğisöylemeye yetmediği sözcükler esiyor rüzgarda..Rüzgarlı bir hava var..Yağmur yağmaklayağmamak arasında çiseliyor..
Asıl yağmur Kalpte başlıyor..İstemesekte iniyor yanaklarımıza..Kop koyu bir siyahı örtmek istemez kimse üstüne..Çok üşüsede..

Yüreği bin yerinden bıçaklanmış ağır hastalar yatıyor kaldırımlarda..Nereye baksam bir ben görüyorum..
Ve hangi yağmur damlası düşse üstümeiçinde sen..Biraz daha bitirmek için beni sayfa sayfa lanetler yağıyor üstüme..
Elimde senden kalan yırtık bir şemsiye..Kıyamıyorum atmaya..Senin en değersizin bile benim en kıymetlimmiş meğerse..
Sonra anlıyorum..Zaman yavaşça fısıldıyor kulağıma..İntikamımı alıyorum.!
Yollar hiç olmadığı kadar uzakta..Yürüdüğüm yol olmak istediğim yere götürmüyor beni..
Ya olmak istediğim yer..?Hiç bir yol götürmüyor sana beni..
Yıpranıyorumyıpratıyorum kendimi..Hiç aşk şarkı sözlerisı duymamakve mümkünse ağlamamak istiyorum..

Çokmu..?
Yıkık kentte dimdik yaşanmıyor..Susmuyor yüreğim ve yine sana sesleniyorum..
Al beni burdan.!Dayanamamak nasılmış şimdi anlıyorum..
Dayanamıyorum..!
Bensizliğin içinde kalan senler görüyorum..Hala izlerini taşıyorum..
Gelemiyorum sana..Kaybolmaya yeminliyim sanki..

Benbirhiçuğrunadeğilseninyolunaölmeyiseçmiştimoysa..
Yüreğimdekiyaralargeçsinzamanilerlesinyokolduktansonrageleceğimsana..

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi