6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], uzak gözlerin kopardı yüreğimi

Uzak Gözlerin Kopardı Yüreğimi

Bırakıp giderken kaderle yüzleşmeye,
Gözlerinde gördüm sevdamı.
Son nefesimmiş gibi çekerken nefesimi,
Gözlerinde gördüm mavi tutkumu.

Âşık kalplerin ölümü hissettiği gibi,
Hissettirdi gözlerin bana kederi.
Düşen yaprağın ölümü soluduğu gibi,
Gözlerin çekti içine acıyla beni.

Ayrılığın yakan kor ateşi gibi,
Gözlerinde kaybettim hasretinle kendimi.
Sensizlikle yalnızlığın bütünleşmesi gibi,
Gözlerin olmuştu gözlerim.

İçime çekerken bakışlarının maviliğini,
Gözlerin oldu hislerimin aynası.
Son görüşümde uzaklaşırken seni,
Gözlerin koparmıştı derinden yüreğimi.
victorygold



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi