3 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], SİTEM EYLEME BANA



 

Eğer bir gün ağlamayı unutursam,


Taş keserse yüreğim.


Takılır kalırsam bir yıldızın ayaklarına,


Dağlar üzerime yıkılırsa,


Terk edersem doğduğum yerleri,


Sitem eyleme bana…

 



Eğer bir gün saçlarım birer birer düşerse,


Hayaller kuramazsam senden yana,


Kaygılarım işgal ederse gözlerimi,


Unutursam ben beni…


Zifiri karanlığa dönerse pembe düşlerim,


Yoldaşım ol umutsuz gecelerde,


Sitem eyleme bana…

 



Eğer bir gün kurtulursam bu çocuksu tavrımdan,


Kaşlarıma yüklersem hayatın gerçeklerini,


Vuslata kaldırmazsam bir gemi,


Rüzgâra açamazsam yelkenleri,


Yanımda ol,


Çıkıp gitme sol yanımdan,


Sitem eyleme bana…

 



Eğer bir gün yenilirsem pusu kurmuş avcılara,


Yem olursam atmacalara,


Yıkılırsam,


Yok olursam,


Unutulursam,


Takılıp da gitme unutanlara,


Hasretim sana;


Sitem eyleme bana…

 



Eğer bir gün ilkbaharda güzü yaşarsam,


Tam yüksekteyken yere düşersem,


Terk ederse beni sevdiğin görüntülerim,


Sana güzel kokmazsa verdiğim güllerim,


Birbirine karışırsa saçım-sakalım,


Sen benim eski halimi düşün be gülüm…


Darılma kadere,


Kızma zamana,


Sitem eyleme bana…

 



An ömre bedeldir be gülüm.


An gibi sevdim seni.


Aklıma kazıdım zeytin gözlerini.


Hayat uzun bir çizgi,


Neyse kader, neyse yazgı…


Olacaksa olacak,


Ölecekse ölecek…


Bir bakarsın mevsim kış,


Bir bakarsın bahar gelecek…


Belki gözlerimizde iki damla yaş,


Belki yanaklarımız gülecek…


Ne olursa olsun be gülüm…


Darılma, küsme…


Kara kaşlarını çatma.


Sevda taze bir çiçektir gönüllerde


Koparıp atma.


Feleğin çemberi yalpa vursa da zamana


Sitem eyleme bana.


Kurbanım sana, hasretim sana, vurgunum sana,


Sitem eyleme bana…


Sitem eyleme bana…

 

 

Kaytancı

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi