8 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], sevgi çiçekleri


Açmış baharlarda sevgi çiçekleri,
Kırmızı,mor,pembe,sarımsı,
Düşe kalka gidiyorum ben toplamaya,
Sana getireceğim onları istersen,
Ve sana kendimi...
Önce çiçeklerim gelsin önden,sonra ben,
Kırmızılar içerisindeki sevdalarım,
Morlar kadar yanayım sana,
Pembeler kaplasın yanaklarımı,
Sarımsı saçlarım düşsün omuzlarıma...
Topluyorum ben sevgi çiçeklerimi,
 Derliyorum tüm sözlerimi,
 Sana söyleyeceğim sadece sana,
 Ben sana vurulmuşum...
 Sadece sana!...
 Kurşunlar artık kar etmez bana,
 Kalp yarelerim derindir sana,
 Baharda açmış sevgi çiçeklerim,
 Gel topla gayri,hadi seninleyim!....
 


--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi