3 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], sevdiğim sözler anlayanlara gelsin tabiki

AŞK ATEŞLİDİR ÇÜNKÜ HASTALIKLIDIR. SEVGİ ILIKTIR ÇÜNKÜ SAĞLIKLIDIR.

SEN DUYDUKLARINA İNANIYORSUN.SÖYLEMEYENE İNAN! ÇÜNKÜ İNSANIN SESSİZLİĞİ  SÖZCÜKLERDEN DAHA YAKINDIR GERÇEĞE.

BİR ÇENBERDİR HAYAT YA İÇERSİNDESİNDİR YADA DIŞINDASINDIR.

UNUTUN BENİ  ZAMAN MERHAMETLİDİR İNANIN.İNSANLARDAN DAHA MERHAMETLİDİR.

ÖNCE BAŞKALARI SEÇİYOR CÜMLELERİ SONRA BEN KARALIYORUM CÜMLELERİ.

BEN SENİ BEKLERİM AMA ZAMAN BEKLEMEZ.

YAŞAMI UNUTMUŞ GİBİ YAŞAMAK TA NEYİN NESİ!!! SAYKİ BEN PASLI ÇİVİ ÇÜREMEDEN ÇEKSENE YERİMDEN BENİ.

Kalbimin duvarını yıkmak isteyen çoktu oynatsada taşını geçenler bulunmadı.

'Sanki bu dünyada cebindeki tüm adresleri kaybetmiş bir yabancı gibiyim



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi