7 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SENSIZ OLMAZ

sensiz olmaz

Gecenin karanlığı vurmuş camımdan içeribenliğime işleyen bu soğuk kimin eseri?

Kim bu onca zamanın ardından herşeye rağmen ben burdayım diyecek kişi?

Hala şaşar kalırım aklıma gelince böyle binbir soru ve hala ardından ağlar dururum resmine her bakışımda...
Kim bilir belki bir gün çıkar gelirsin diye yollarını gözlediğim o günler bir gün bitecek.Belki tanıdık bir ses şu gözümden akan yaşları birgün dindirecek.Bilemiyorum o günler bana ne kadar yakın ama bildiğim birşey var.Bu gece sabahı etmek hiçde kolay olmayacak.Belki üzüleceğim yeniden eski günleri anıpbelki dönüp ardıma bakmadan bir kadeh rakıda teselli bulmaya çalışacağım yada bu köhne şehir beni içine alcak yarını görmeyeceğim.Belki son kez bir daha gitmeliyim kapına o sevdiğin patatyalardan bir demet yaptırıp....

Bu gece sabahı bulmaz....

Bir meyhane bulup içmek lazım aslında;son kez bir iki fasıl daha.Nerede dinleyebilirimki o eski şarkıları hani vardı ya dinliyceğim diye tutturduğun babandan yadigar o plakları.Bağırırdın bana camdan-hadi sende gel bak yeni bunlar küçük bir kutuda buldum-o kutular hiç bitmezdi;bende hep sıkılmadan gelir dinlerdim sadece birkaç dakika yanında olabilmek için....

Bu gece sabahı bulmaz...

Aslında eski dostları görmek lazım.Gidip yanlarına bi hal hatır sormak lazım şimdi tam vakittidir daha kararmamışken hava...

Bu gece sabahı bulmaz...

Neyse daha fazla uzatmamak lazım lafı.Tam yerinde bırakmak lazım.Kalkıp birer birer bu şehrin caddelerini gezmek.O eski plaklarından bir parça daha dinlemek.Bir dost görüp bir kez daha kafasını şişirmek.Sonra sabaha doğru özleminle dolu bir gün daha...

Bu gece sabahı bulur...
Ama;
Bütün gece sensiz olmaz......

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi