7 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SENI SEVIYORUM BEBEGIM

Seni Seviyorum Bebegim " Ve yine gece çökmüstü üstüme. 
Sensiz çok uzaklarda çig gibi büyüyor yalnizligim. 

Ben ise gecelerle avunuyorum. 
Göremedigim karanliklarda senin oldugunu hayal ederek yasiyorum. Biliyorum birgün çikip geleceksin o karanliktan. 
Beni sensiz birakmiyacaksin bebegim. 
Sarildigim zaman aski duyacaksin dudaklarimda, sana olan o sonsuz askimi. 
Gelecegime seni ben yazacagim, senin olacagim daima. 
Olmuyor bebegim inan olmuyor o gülüsünü görmeden dokunmadan sen kokan tenine. 
Olmuyor bebegim bu geceler geçmiyor sensiz. 
Seni seviyorum çiçegim. 
Esen her rüzgarin ardindan sen gelirsin diye bekliyorum. 
Çünkü biliyorum ki sen bir gün benim için geleceksin. 
Ask yildiz olacak uzaklarda, çok uzaklarda, bizim için parlayacak geceye. Ve seni bana getirecek yollari aydinlatacak. 
Hani olur ya gece kirmizi görünür, esen rüzgar durur, sevgim gül yapragi olur 
dudaklarimda, sen kokmaya baslar her taraf. 
İste öyle bir gecede seni bekleyecegim. 
Çünkü seni deliler gibi seviyorum. 
Bu çirpinislarim bu çabalarim senin için bebegim. 
Ne umutlar ektim o yollara, ne dileklerde bulundum. 
Sensiz her sey anlamsiz, sensiz gece uyuyor, sensiz gün dogmak 
bilmiyor. 
Aciyi tüketiyorum yavas yavas,kalbim gelsin artik diyor. 
Kimse o güzel gelsin artik. 
Gel mahkum oldum ben gecelerde zindan oldu bu gölgeler. 
Kalbimin atislari ölümün titreyisini hatirlatiyor bana. 
Biliyorum sensiz bitmek üzereyim. 
Seni ölesiye seviyorum çiçegim. 
Seni sensiz uzakta yasadigimi bilirmisin, senin sesinin kalbimin yasama sebebi oldugunu bilirmisin. 
Bilirmisin seni sevdigimi, asik oldugumu. 
Mutsuz olan ne varsa seninle güzel oldugunu, haykirdigimi tüm dünyaya 
" o sadece benim ya da ben ölüyüm" . 
Bilirsin bebegim, hissedersin sana asik oldugumu. 
Cesaretim kalmadi artik bebegim, bakamiyorum artik, duyamiyorum. Sönüyorum rüzgarda kalmis mum gibi sensizken. 
Seni baskasinda bulamiyorum, sorsamda geceye sakliyor seni sanki. Bebegim neden ? neden bebegim. 
Hasret degil bu beni öldüren, nasil olmali ne yapmaliyim. 
Yarim kaldim bebegim, sensizken yarinsiz kaldim. 
Yasamak degil bu küstüm tüm hayata. 
Yari yoldan dönmek varsa ben burda durmak istiyorum. 
Dönmek istiyorum senin oldugun anlara. 
Sevilmez böyle kalpten çilginca, istenmez böylesi bir ask, bu kalp bana 
düsman biliyorum. 
Bu kalp senin biliyorum. Sen yinede çiçegimsin, yinede sevdicegimsin. Daglara meydan okuyorum sana gelmek için. 
Korkuyorum gelipte seni bulamam diye. 
Kuslara selam söyledim sana götürsenler diye, topraga göz 
yasimi biraktim duyarda anlarsin diye. 
Dudaklarimda ismin titriyor yavas yavas. 
Gelir ya öyle bir an kizarsin yasama, kör olursun seni seven 
gönüllere. 
Susuyorum yine, söyleyemem baska sözü. 
Gece konussun artik, gece anlatsin beni sana. 
Belki ona inanirsin, belki onun için dönersin bana. 
Aglayiyim mi kirilan kalbime, utanmadan tüm anilarima. 
Çözülmüyor bu ask bilmecesi, anlamadilar neden sensiz oldugumu. 
Deli dediler bana. 
O yüzden seni gecelerde ariyorum ben. 
Sen o insanlarin oldugu yerde olmazsin, sen bir meleksin. 
Seni fisildadigimi ayisigina kimse görmesin diye geceyi bekliyorum. Biliyorum sen bana gecede döneceksin. 
Duy artik sesimi, dinle artik beni, paylasalim bu geceyi. 
Senin olacagim, sadece senin. 
Bir teselli gönder yildizlardan, biliyim senin oldugunu, seviyorum diye cevap veriyim. 
Bos kucagimda senin kokun, omzumda bir tel saçin. 
Unutuyum diyorum içiyim diyorum, sarhos olup siliyim birazda olsa. Bardaktaki sen oluyorsun. Saatime 
bakiyorum belki az kalmistir günesin dogusuna, saatimde gülümsemen yansiyor. 
Sen dag basinda kimsenin ulasamadgi yerde bir narin çiçeksin. 
Esen her rüzgarda incineceksin diye korkuyorum. 
Sen denizde dalga oluyorsun. 
Rüzgar kesilince gideceksin diye korkuyorum. 
Sen kus oluyorsun en yükseklerde uçan, dönmemek üzere gideceksin diye korkuyorum. 
Yalnizim bebegim inan yalnizim. 
Gün bitiminde inkar etsemde bunu, yalnizim ben sensiz. 
Inatla seni seviyorum çiçegim. 
Her dakika beni tüketiyor damla damla. 
Bende sensizlik kadar damla kalmadi bebegim. 
Çarem ol, sebebim ol yasamam için. 
Yarali gönlüm senin mutlu olman için dua ediyor. 
Umutlarim bitecekse eger senden, seni mutlu birakiyim bu dünyada. Kimse üzmesin bu çiçegi, kimse sevmesin gönülden. 
Yine yalniz kaderim, göz yasimi bilmiyor artik, 
her zaman seni sevdim güzelim, gönlüme merhem olmayan çiçegimsin. Dön geri ne yaptim sana, istemiyorum sensizligi, yapamam ben böyle, üsüyorsa ellerim sensiz, gözlerim islaniyorsa, bir bosluksan içimde, yasayamam ben böyle bebegim. 
Yalan degil,bu sevgi kendi geldi bana. 
Ruhumu bir pas kapladi sevgiden degil güzelim. 
Vazgeçmem ben senden bilsem ki öldürecek bu dert beni yinede 
vazgeçmem çiçegimden. 
Seni seviyorum. 
Hayalinle yasiyorum bu günlerde. 
Aklimdan çikartamiyorum kaç asir geçsede seni. 
Mutlumusun sen bebegim mutlumusun uzaklarda. 
Sen benim tek gerçegimsin, suyumsun, ekmegimsin, 
tuzumsun, zehirimsin. 
Gel benimle kal, gözlerinin bakisini , saçlarinin dalgalanisini görüyüm. Dokunuyum yanaklarina, kiraz rengi dudaklarinin adimi 
söyledigini duyuyum. 
Ah bu hayaller, daliyorum gecenin içine zaman aktikca üstümden. 
Ben bu kadar güçlü degilim, sensizlige dayanacak kadar. 
Söz verdim kendime, yildizlar sahidim olsun. 
Yemin ettim ki ölsemde asla asla sevemem bir daha senin 
üstüne senden sonra. 
Ates olsanda bir gün beni yakip kül etsende söz verdim sevemem 
baska güzeli. 
Senin disinda aska inanmiyorum güzelim, ask yoktur, 
ask masaldir sen yoksan. 
Bu korkular gerçek oluyorsa inanmis oldugumdandir. 
Üzgünüm bir hata olduysam senin için, üzgünüm seni üzdüysem. 
Sonu olmayan bu geceler elbet bitecek son nefesimle. 
Ama bilki o an bile sana olan bu sevgim bitmeyecek. 
Gözlerim son nefesimde döneceksin diye seni ariyor olacak. 
Göz yaslarim adini yazacak yanaklarima. 
Bir gece daha sensiz yasaniyor, her yanim aci dolu sanki. 
Bana bunu yapma, bu aciyla yalniz birakma çiçegim. 
Seni seviyorum ebediyen, anla artik asiginim. 
Gecenin, yalnizlikla bulustugu karanlikta aski aramak varsa, ben o 
karanlikta kaybolmak için degil, ben o karanligi senin adinla aydinlatmak 
için yürüyorum gözüm kapali. 
Seni seviyorum çig tanem. 
Bir sen anlamazsin bu sevgiyi biliyorum biliyorum bu aska taslar bile sahit. 
Mecnun’un olmak istiyorum sonunda çöllerde ölmek varsa. 
Ama seni severek senin beni sevdigini bilerek. 
Bir seyler hissediyorum içimde, bir bosluk, sen aklima 
geldikce büyüyen, fakat sana söyleyemedigim için beni öldüren bir bosluk. 
Sana asigimmmm. 
Çarem sensin o koskoca boslugu bir sen doldurursun ya da o 
bosluk beni öldürür. 
Aci gözyaslarim sensizlikte kayniyor, bir alev gibi çöllenmis dudaklarimi, sen diye çatlayan tenimi yakiyor. 
Ben buna askimin sonbahari diyorum çiçegim. 
Elbet bitecek bu soguk günler ve ilkbaharla açan 
çiçekler gibi bana döneceksin. 
Gidisini unutacagim gelisinle bizim için zaman duracak o an. 
Bir sonbahari daha kaldiramaz bu yüregim. 
Sabret derdi kalbim, simdi artik oda sustu, biliyormusun 
sana çilginlar gibi asik oldugumu. 
Geçici olsun bu sevgi, unutuyum seni diye her gece dileklerde 
bulunur oldum. 
Bir rüya olsun bu sevgi diye uyanmak istedim.. Inci tanemsin, 
bilirsin varliginin gözlerimdeki hayat oldugunu. 
Döneceksin diye bekledigim her yerde senin için biraktigim gözyaslarimi. Ben bir hercai olmusum sanki.. 
Dönüp dolasip yine seni seviyorum. 
Bulamiyorum baskasinda sende ne bulduysam. 
Ben ölümümü kabüllendim, yeterki bir kez olsun bak bana. 
Dön bana bebegim dön artik bu sonsuz gurbetten. 
Sevgilin olmayan ben sevgilim olmani istedigim seni bekliyorum 
birakip gittigin yerde. 
Her gece en sevdigin parçayi dinlerken senin için akan gözyaslarima üzülüyorum sabah olunca. 
Ufukta senin gözlerindeki aci elveda görünüyor. 
Kederlerimsin sen, mutlusundur. 
Ben bu yüregi ugrunda yaktim.kül oldu sana olan askim. 
Gülme öyle, yalan oldugunu anladin. 
Sensiz ne olabilirki. 
Yasam sadece iskence. 
Beni sensizlik degil, beni askimin esiri olmak degil, beni senin 
baskalarinin olman öldürecek. 
Sana söyleyemedigim o kadar çok sey var ki. 
Belki söylemedigim için mutlu olmaliyim. 
Seni seviyorum askim, sana çilginca asigim. 
Bu gönlüm senin için yasiyor. 
Hata nerde ? hata kimde. 
Deli bu gönül anlamaz ki aci çekmekten, anlamazki zorla sevgi olmayacagini. 
O sadece ister, ister ama seni benden ister. 
Benim olsaydin vermezdim seni kimselere. 
Hiç gidilmemis denizlerde senin adini haykiriyorum. 
Hiç çikilmamis daglara senin adini yaziyorum. 
Hiç aci yasanmamis yerlerde senin gözlerinle doluyorum. 
Yollara muhtacim, seni benden ayirsinlar beni senden koparsinlar diye. 
Bilmektense senin beni sevmiyecegini geleceksin diye seni beklemeyi 
tercih ederim. 
Geçmisim her anini sorgulamaliyim, bir yerde bir noktada seni 
tandigim yeri bulup o ani silmeliyim. 
Sensiz hayatin tadi olmasada acisini bilmem ask denen sicak kirbacin. 
Her vurusunda yaralanan kalbime çok borcum var. 
Saymakla bitmez ki bu günler, söylemekle bitmezki sana olan sevgim. 
Alin beni bu dünyadan onunla olup olup onsuz olmayim. 
Çatlak kalbimin her bir kösesinden kan akarcasina ömrüm akip gidiyor. Dudaklarim demir gibi oldu, ne konusuyor ne kimseyi öpüyor. 
Hiç ellerini kaldirip kollarini yanlara dogru açarak 
"asigim sana nankör dilber " derken beni gördünmü ? bir 
görsen nasil titredigimi bir görsen yikilip yerlere, agladigimi belki 
dönersin, sevgilim derim sana, askim derim. 
Soguk suda kalmis gibi tüylerim ürperiyor. 
Belki en yakin yankilardan sen çikip gelirsin diye, her gece 
yatmadan ellerimi gittigin yere dogru açiyorum. 
Belki bir sabah gelirde tutarsin diye.. Askim ,inci tanem, bebegim, güzelim, bal damlam, gülbebegim, canim, hayatim, bitanem, ömrümün sultani, kalbimin prensesi, yasama nedenim, canözüm, tatlim, ates parçam, gönlüm, çiçegim, sevgilim, melegim, sevdicegim, herseyim su an nerdeysen Seni seviyorum. 
Kabül etmek istemesende anla artik. Seni seviyorum çiçegim. 
Bu yoldan gelmezsin belki, belki yildizlardan damlarsin kucagima, 
belki isiksindir sen beni aydinlatan. 
Bana cesaret verin kuslar. Uçup buluyum onu. 
Her kimin yanindaysa aliyim götürüyüm uzaklara. 
Insan elinin degmedigi, gözlerin görmedigi bir çiçek 
gibi saklayim onu gönlümün bahçesinde. 
Teninin sicakligi sensizlikte çogalan buzlarimi eritsin.. 
Çözülsün dudaklarim ki her dakika fisildayim güzelligini, sevgimi. Gitmeyin kuslar siz dinleyin beni, siz dinleyin ki anlayip onu 
bulun bana. 
Selam söyleyin o yare. Iyi baksin kendine bir gece gelecegimi söyleyin. Ama beni istemezse, kizarsa size, izin vermezse onu sevmeme. 
Unut derse. Unuturmuyum gönlüm, söyle unuturmuyum o çiçegi. 
Ben onun suyu olmak istiyorum. 
Kurusun tüm irmaklar. 
Ben onun isigi olmak istiyorum söndürün günesi. 
Kurtulamadim bu sevdadan. 
Zor degil sevmek aci versede, sen mi en güzelisin yoksa sen mi tek benim diger yarimsin. 
Bir anlik sensizlik degil. 
Hani senin olmak bir ayricalikti. . 
Bana aciyorsun belki, belkide o tas kalbin daha çok sevmem için bana gülümseyecek ufukta. 
Ve ben daha çok sevecegim seni, daha çok. 
Damla damla tasarcasina biraz daha sevgi biraz daha ask. 
Bitmezki bendeki bu sevgi. Sana yetmedi biliyorum, sen baska birsey 
ariyorsun. 
Ama benden bu kadar canim. 
Senin olurdum ama dokunulmamis tenimi sözlerinle yakarsin. 
Aci soguyor bana yaklasinca, söndürüyor korlasmis çöl 
kokulu dudaklarimdaki ismini, yakiyor kalbimi. 
Özlemim bitiyor sevdamin baharinda. 
Yeni baslamistim sevmeye. 
Basi olmayan bu akan nehir sevgimi tasiyordu sana yigin yigin. 
En kötü anlarimi yanimda olusundaki ihtirasla en mutlu anim yaparim. Söyledigim sarkilar bile yarali senden kalan son söz gibi. 
Hissediyorum kimse söylemesin, ben eskisi gibi degilim. 
Solgun yüzüm, titriyor tenim, agardi saçlarim. 
Belkide baskasina gittin çoktan, beklemedin belki severim diye. 
Sen gidersinde yasarmiyim ben, yasarmiyim sonraki saatleri. Kabüllenemem ben bu düsünceyi sen onu bedenine sararken, kabül 
ederken kalbinin en gizli yerlerine ben alev alev yanarim. 
Sen onu öperken, benim buselerim aglamazmi çatlamis dudaklarimda. Düsünmezmisin, üzülmezmisin, yanmazmisin beni düsününce onun kollarinda. 
Ben düsündükce çildiriyorum, saçlarimdaki aklara kadar hissediyorum o aciyi. 
Bende bulurum belki, benide biri sarar, çöl olmus dudaklarimi yine canlandirir, beni siki siki sarip titreyen vücudumdaki yalnizligi sicakligi ile söndürür.. 
Neden kandiriyim ki kendimi ben sadece seni seviyorum, istesede baskasi beni ölümüne ben senin olmaya yeminliyim gidemem ona. 
Bu ellerimi sadece sen tutmalisin, sadece sen bakmalisin sen diye parlayan gözlerime, sadece sen öpmelisin senin hasretinle kokan dudaklarimi. 
Gel artik bebegim, dön bana. 
Çürüyor yavas yavas, toprak oluyorum. 
Içimdeki sen kalacak geriye , dön onu al bari. 
Yalniz kalmasin bu dünyada. Bu kötülüklerde birakma onu. 
Bir buse olup dudaklarinda kalsin. 
Koru onu, çünkü o bu dünyada rastliyacagin en saf duygu, en temiz bakis. O askin ta kendisi. 
Söz vermistim kendime gittigin gecenin ilk parlayan yildizini sahit tutarak sevmeyecegim kim olursa olsun, ne kadar güzel olursa olsun. 
Kendimi sana sakliyorum bir emanet gibi, kapatiyorum gözlerimi,tikiyorum kulaklarimi. 
Delirmek üzereyim yalniz anlarimda, bu hasret kanla bitecek. Dayanamayacagim adini sensiz anmaya.
Sevgime seni bulacagimi mirildanip gün doguumunu sensiz yasamaya. Bak sagimda sen varsin, solumda sen varsin, ellerimi tutan sensin, arkamdan sarilan senin kollarin. Her taraftasin, hep yanimdasin. 
Baktigim her yerde tebbessümle bana bakiyorsun ve adini anip seni çagirinca kayboluyorsun. 
Ne oluyor sevgilim, neden bu insanlar bana acircasina bakiyorlar. 
Sen ordasin iste, seslen onlara inansinlar bana. 
Deli demesinler askima, dert yanmak isteyince acimasinlar sensizligime. Her yanima gelen unut demesin, unut diyip sevgimi yalanlamasin. 
Ben sevdim mi gerçekten severim. 
Bende bilmiyordum ama seninle ögrendim. 
Ilk seni sevdim bebegim, ilk sana sakliyorum benligimi. 
Kabüllenme vakti gelince senin yoklugunu, solugum son kez kesilecek. 
Ve kapanmadan bu gözlerim kalbim senin isminle duracak. 
Içimde benimde bilmedigim bir yerde bir deniz akiyor benden sana, ve her dalgasinda sen diyen parçalarimi koparip aliyor. 
Dalga dalga dövüyor kalbimi, anla artik gerçegi der gibi yaralimi tuzluyor. Ben yasamadim ki senden önce, simdi ölsem ne olur, aci çeksem ne olur sanki. 
Bir kez senin sevgini tatmisim. 
Ask olsun isterdim aci dostum oldum. 
Kollarim seninle dolsun isterdim kucakladigim sadece sensiz oldukca bübüyen hayellerim oldu. 
O hayaller ki sen dolu, bir gülümsemen günesi doguruyor, gül bahçesi her 
taraf, renk renk senin sevgin, senin kokun. 
Hayaller bitince geri hiç kaliyor. 
Ne yana baksam karanlik görüyorum, karanligin ugultusunu duyuyorum. 
Gözlerim kaziyor her yeri seni bulmak için. 
Bir umut olsun bir parçani yakalamak. 
Gerçege ne zaman dönsem bir kan gölü çekiyor beni dibine. 
Bagirmak istemiyorum, sesim çikmaz agizimi açsamda. 
Çünkü ben bu dili sadece seni seviyorum demek için kullandim. 
Elimi uzatiyor o karanliga ve kendimi bu ölüm denen suya birakiyorum. Eger seveceksen beni uzatir tutarsin, ama yoksan benim sevgimde, yavas yavas son nefesimle sende bitersin. 
Bu ilk ve son askim oluyor, biraz daha geç kalacak olursan bebegim gelme sakin, görme beni sen diyemezken. 
Birak gözlerimi baskasi kapatsin, tabi seni görmeden 
kapanirsa bu gözler. 
Bu bir kabus olmali. Seni sevmek senin olamamak. 
Seni baskalarinda bilmek. Uyanma vakti geldiyse uyandirin beni. 
çünkü bu öyle bir aci ki ya gerçek olursa. 
Ben yine seni seviyorum siirlerimi yaziyim, yine asigim diyip acima aci katiyim. 
Senin baskalarinda mutlu gördükce kabuslarimin sonunu yasayim. 
Bunlari biryere yazin, son sözlerim olsun sana, ve yasadikca unutma, unutursan sende yasama. 
Ben seni gidecegim yerde bekleyecegim. 
Sözlerim seni ugurlar, yolunu bana çekerler. 
Unutma bu sözleri ki sevenler anlasinlar neymis asik olmak. ; 
" seni seviyorum çiçegim, ilk gördügüm anda kalbimde çakan simsekten bu yana sana çilginca asigim. 
Yillarca aradigim kiz senmissin. 
Gönlümün gizli duvarlarinda senin adin yaziyormus. 
Bir etiket olup bende kaldin. Seni seviyorum, Sana asigim, 
Sevgilim olurmusun ? inan artik ne olursun, bu bir saka degil, bir hikaye 
degil. 
Seni seviyorum askim. Senin için yasiyorum ve senin için ölecegim. 
Seni seviyorum çiçegim, seni çilginca seviyorum. Seni seviyorum, Seni 
seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, Seni seviyorum, 
noktalarin bittigi yerde seni bekleyecegim. 
Beni çok bekletirsen ne sen ne bir baskasi artik bulamaz. 
Kazi kalbine benim gibi bu gerçegi, Seni seviyorum bebegim, sana asigim. 
Inanmaz bu yalan dünya. 
Ama ben seni gerçek anlamda seviyorum, asigim sana. 
Bu mektup dillere destan olacak ve tüm dünyaya sana olan askimi anlatacak. Seni seviyorum canim. 
Seni seviyorummmmmmmm ! .. " Sen benim GULUMSUN SENI COK SEVIYORUM... ..!
 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi