14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], SENI OZLEDIM ANLIYORMUSUN OZLEDIM




 Geçer sanmıştım, unuttum demiştim, ömrümün geri kalanını sensiz geçirebileceğim
 fikrine bile kendimi inandırmıştım!... 
En büyük yalan, insanın kendine söylediği, yalanmış geç anladım.
 Kaleminden çıkan birkaç cümleyle gözlerimin karşılaşması, 
yüreğimin seni yeniden hissetmesi,
 beynimin içine kazınan kare kare resimlerin
 ve kalabalıklar arasında yaşadığım başıboş dalıp gitmelerim!... 
Seninle yaşadığı bir günü, tüm geçmişine ve geleceğine denk tutan bir ruhu,
 mahşere kadar taşımak zor gelecek biliyor musun?... 
Aklıma düşmeye gör, en fırtınalı denizde yolunu kaybeden en acımasız dalga olur bakışlarım...
 Dalgalarımın kayalıklarla buluştuğu an çıkan sesleri duymanı hiç istemem!
 Canı çok acıyan bir deniz ağlıyor dersin eminim... 
Seni özledim, anlıyor musun, özledim!!! 
Gördüğüm her kuşun kanadına gözlerimi koyuyorum,
 bulunduğun diyarlara gelirler de seni görürüm diye... 
özledim .çok özledim.
kalan ömrüm sensiz geçirebileceğimi düşününce yüreğim kanıyor..
nefesim kesiliyor..
hani ,beni almadan gitmeyecektin..
hani beraber yaşlanacaktık..
 son nefesimize kadar gözlerimi bakıp mutlu olacaktın..
biliyorum,emir Yüksek yerden..itiraz olmaz..
ama o kadar özledim ki seni sevdiğim..
her gece reşmini bakınca..
"sabret canımın içi..sabret az kaldı..dediğini duyuyorum sanki..


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi