13 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], SENI OLUMUNE SEVMEKLE MESGULUM


Sensizlikte kah geceler üzerime yürüdü kah ayazlar zorladı kapılarımı 
Ama her zorlukta gözlerine sığındım her solukta ismini haykırdım 
Yalnızlığınla savaştım durdum Belki de en gururlu savaştı benimkisi 
Silahım yoktu; 
Sadece seni seven yüreğimdi savaşan 
Kazanan hep hasretin olsa da ben seni " sensizlikte " bile yaşatandım



Rüzgarlarla savruldum karanlıklara düştüm hasret çukurlarına 
ezildi gözlerimde büyüttüğüm çiçekler 
Pes etmeden çocuksu düşlerime yenilerini ektim


Sensizlikte kör kuyulara itildim 
Yaralarımı gözlerindeki ışıkla sardım 
Yüreğimi söktü arsız yalnızlıklar 
Yıkılacak gibi oldum seni beklediğim sokaklarda 
Ama pes etmeden her zorluğa senin sevdanla karşı durdum 
Ayrılık tepelerine tırmanırken yüreğim hep baharımsı nefesini soludum


Heybeme erimez karları 
Yüreğime" sevda bilmez" ayazları doldursalar da 
Vazgeçmedim senden 
yüreğinden


Azmettim kazandım sevdamı davacı olmadım hüzünden kederden 
Uzaklarda olsan bile bir nefes alışını bahar bildim ömrümde 
bir gülüşünü mutluluk addettim yüreğimde 
Seni severken hic durmadım hep sana sevdana yaşadım 
İlaç bilmez acıların için siper ettim gögsümü fakir ömrümü 
Üzülmedim seninleyken hep mutluluk bildim gülüşünü 
Aldırmadım karanlık gecelere 
Üşüdüğümde bir yorgan misali gülen gözlerine sarılıp 
Mutluluklarına uzandım


Yanında aldığım solukları hep kâr saydım mutluluk envanterine 
Kalem olup gözyaşlarımı akıttım ağladım hasretinle ıslandım ama yüreğimde hep seni yaşattım


Yalnızlığınla savaşıp 
Seni " sensizlikte " yaşatan 
Bir fakir yürek oldum ömrümde 
Bir gözyaşı bile düşmedi hüznümde 
Neden diye sorma 
Gözlerimden düşen her gözyaşı sana idi ölümsüz sevdana idi


Şimdilerde 
Sen bende yokken bile 
Seni ölümüne sevmekle meşgulüm 
Olur da acıların sararsa yüreğini 
Karanlıklar boğarsa düşlerini 
Bir nefesini ver ne olur 
Yüreğimi siper eder bu can sana

 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi