10 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], SENI NEKADAR SEVIYORUMM

SENİ NE KADAR SEVİYORUM
Bir gün gelirde belki dedim belki bu yazıyı okur .
Ve yüreğimdeki sana anlatmak isteyipte anlatamadığım 
duygularımı bu cümleler sana sanki yüzüne 
bakıyormuşcasına sanki senin yanındaymışcasıma 
anlatır sana olan duygularımı.



Gözlerinmiydi yoksa sözlerinmiydi? beni sana

bağlayan yoksa delice sevdiğim yüreğinmi anlamadım? 

Bana sensiz yaşayamayacakları mı söylediklerinde 
gülerdim. ama şimdi ağlıyorum....

Saat gecenin bir yarisi ve ben sadece sana olan 
duygularimi sevgimi düsünüyorum. hayalin yanıbasimda
gözlerin gözlerime gene essiz bir sevgiyle bakiyor.
Sana olan duygularimi, düşüncelerimi ve sevgimi 
düsündüm günler ve geceler boyu.


Ben seni karsiliksiz sevdim ötesi yok bunun ne
karsilik bekliyorum sevgime nede beni ...sevmeni ...
Ama bu kelimelerin sana olan duygularımı anlatmaktan
aciz kaldığını düşünüyorum..Bütün herşey sana olan 
duygularımın akışıyla başladı..gerçi zaten ben
hep duygularımı oluruna bırakıp
sürekli ağladım ya..



Keşke görmemiş, keşke tanımamış, keşke sevmemiş
olsaydım derim ve en büyük keşkem de keşke 
sana söylememiş olsaydım sana olan 
duygularımı oluyor. ...




Ne sana olan sevgimi gördün, ne akan
gözyaşlarımı gördün. ... sadece seni sevdiğimi 
bildin ama ne derece bilemedin ınsallah sana
olan duygularımı anlatabılmışımdır ..gercekten
benım ıçın çok degerlısın ..
bunu asla unutma ...

Eger gökyüzü bir parça kagit, deniz bir sise
mürekkep olsaydi yine de sana olan duygularimi 
yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki. 
...unutamadığım.


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi