3 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], SENI COK OZLEDIM CANIM SEVGILIM


Seni Cok özledim Canim Sevgillim

Gözyaslarimin gizli sebebi benim 
Bitsin artik su sayisiz günler derim 
Hergün kavusmamiz icin dua ederim 
Seni cok özledim canim sevgilim 
----
Sende gurbettesin bende gurbette 
Birgün kavusuruz bizde elbette 
Düsüncelerim aklim hep sende 
Seni cok özledim bitanem benim 
------
Ne cok istedim suan boynuna sarilmak 
Boynuna sarilip seni koklamak 
Ellerini tutup hic birakmamak 
Seni cok özledim sevdigim benim 
------
Zamanim seni düsünmekle geciyor 
Hatiralrin resimlerin yetmiyor 
Hep uzakta oldugun aklima geliyor 
Seni cok özledim sevdalim benim 
----
Sensizlik benim büyük derdim 
Seni cok özledim canim sevgilim 
Inan bana buna yemin ederim 
Seni cok özledim belamlim benim 
----
Abone oldun rüyalarima 
Deliye dönerdim rüyalarda olmasa 
Birgün sarilacagim gercekten kollarina 
Seni cok özledim herseyim benim 
-----
Seni düsünerek ben uyumaz nöbet tutarim 
Gökyüzüne bakarak yildizlari sayarim 
Bazen seni düsünerek oturup aglarim 
Seni cok özledim askim beni
 
Tahsin Seherli
 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi