4 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], SEN GOZLERIMDIN BENIM

Sen gozlerimdin benim 
Hic tukenmeyen bir pinar misali 
Suzulurken damla damla sular 
Bazen ilik, yureginin sicakliginda 
Bazen buz kesmis, kartal bakislarinda 
Bakarken bazen, yildiz parlakliginda 
Sen gozlerimdin benim. 
**
 ** 

Sen sozlerimdin benim 
Dilimden dokulen bir caglayan misali 
Ve yatagina sigmayan bir nehir 
Bazen bir ciglik sessizligimde 
Bazen bir sitem haykirislarimda 
Dokulurken dilimden, ucurumdan dokulur gibi 
Sen sozlerimdin benim. 
**
 ** 
Sen ellerimdin benim 
Ruzgarlarinla doldurdugun bir yelken misali 
Bir saga cekersin beni, bir sola 
Bazen savurursun acik denizlere 
Bazen vurursun acimadan kiyilarina 
Basibos dumensiz, kapilacakken girdaplara 
Sen ellerimdin benim. 
**
 ** 
Sen yuregimdin benim 
Ritimsiz calan bir saat misali 
Calisiyorsun tik tak tik tak 
Bazen ileri gidiyorsun kosar gibi, 
Bazen geri kaliyorsun, sanki yorgun 
Ha durdu, ha duracak hala sana vurgun 
Sen yuregimdin benim. 
**
  ** 
Sen herseyimdin benim 
Duslerim, umitlerim,gelecegim 
Ellerimdin, gozlerimdin ve yuregiim 
Bazen kapilsamda umutsuzluklara 
Bazen kizsamda yuregim alev alev 
Sen ne gorursun beni. ne duyarsin 
Yine de sen herseyimdin benim 
Ve yine de herseyimsin. 
**
 
 ** 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi