12 Haziran 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], SELAM BİTANESİ

SELAM BİTANESİ

YAGMURDAN SONRA BUĞULU CAMLARA TİTREYEN ELLERİMLE YANLIZLIĞIMI YAZDIM..... SENSİZ GECEN HER GÜNE YANLIZ YÜRÜDÜGÜM YERLERE ELİMDEKİ SİGARAYLA VEFASIZLIGINI YAZDIM.... YANLIZLIGA TERK EDİLDİĞİM KİŞİLİĞİMİ UNUTTUM YÜZÜMÜ GÖREMEDİĞİM AYNALARA SENİ SEVDİĞİMİ YAZDIM..... 
YAŞ TOPRAĞA ISLAK CADDELERE GÖK YÜZÜNE YAĞMUR DAMLALARIYLA 
BİR GÜN DÖNECEGİNİ YAZDIM.

.YİNE SANA HASRET GİDİYORUM HABERİN 

OLSUN BELKİ MUTLUSUNDUR HAYATINDA
ARTIK SENİ SEVEN BİRİSİ YOK SENİN OLSUN AŞKKINDA HAYATIN SENİ BENİM KADAR SEVENLER SANA BENİM KADAR HASRET KALSINLAR

Gönderen: SEVDA


"Seni diğerlerinden farksız yapmaya''
bütün gücüyle çalışan bir dünyada
kendin olarak kalabilmek
dünyanın en zor savaşını vermek demektir.
Bu savaş başladı mı, artık hiç bitmez"

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi