6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], SANA SOZ OLSUN

...Kömür karası gözlerin vurdu beni derinden,içten içe kanayan bu yaraya aman vermeden,inat ettim ve haykırdım rüzgara karşı...Uçurdum hayallerimi semalarına ve akıttım göz yaşlarımı ırmaklarına.Sevgilim sana söz olsun,senden başkasını ne seveceğime,nede bu yüreği emanet edeceğime.Söz olsun ki,yüreğim taş olsun.Senden başkasına candan,yürekten ve içten Canım diyeceğime..

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi