6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], SANA BIR BEBEGIN UYKUSUNDAN CALDIGIM HUZURU GETIRDIM

Yağmurdan eskisi kadar tat almıyor ıslanmışlığım
Çamurlu yolları aşıp, kurumasın yüreğindeki sevgi diye
Sana
Ömrümün kara bulutlarından, sağanak gözyaşı getirdim 

Uyuyordun geldiğimde
Gördüğün son rüyayı yanına aldığında anladım
Kirpiklerin hayata yenik düşmüş,
Kurduğun hayaller de yarım kalmıştı. 

Geride bıraktığın kâbuslara yarenlik edecek cesaretim yok! 

Haydi kalk
Bak avuçlarıma!
Seçme hakkını kullanamamıştın doğduğunda
Sana, meleklerle adaş ismini getirdim...

Hani ağlayınca ölen serçeler gibi sev beni diyordun
Kuşların yüzük parmağı olmaz ki kahvem..
Belki haykıramadım sevdiğimi, belki utandım, belki korktum
Ama ben seninle, şu yüreğime bir ömür soktum

Ayın ilk hali yansırdı gülümsediğinde dudaklarına
Ve güneş kıskanırdı gözlerini her yeni güne uyandığında. 

Gitme
Ya ayrılığın adı ölümse!
Aç gözlerini
Bari son kez gülümse

Şimdi sensiz,
Ağrı değil, hasret kesici haplara mahkûm, alkole muhtaç 
Oldukça, hatta olmadıkça sıradan bir ömür taşıyorum kollarımda... 

Ama sen rahat uyu
Sana, bir bebeğin uykusundan çaldığım huzuru getirdim... 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi