3 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], sahi bana bir ses versene


Sahi..! Bana biraz 'Sen' versene...!
Saklıyorum adını canımın parmak
uçlarında
sana şiirler yazdığımı kimse bilmeyecek
arsız
gidişinde...
Hiç anlatmadım sana
yalpalayan dizelerde körelttiğim
yağmurları
rengi solmuş palyaçonun ruhunu araladığımda
gördüğüm
cinayet sahnelerini
ve rotası şaşmış bir geminin
izi bulunsun diye
ardında bıraktığı ekmek... kırıntılarını
Sahi bana biraz yağmur versene
!
Sen hiç bilmedin
söylediğim sözcükler birbirini yuttuğunda
kelimesizdi
tüm cümlelerim
ve acıkmışken şiirler sana yazılmaya
ben tiz
çığlıklara aldırmayıp son bir nokta koymuştum
cebimde belki lazım
olur diye tuttuğum
hiçbir virgülü yakıştıramadım adının ardına
her
satır bir mülteci şimdi toplama kampında
seninle yamanmayı
bekleyen...
Sahi bana biraz sen versene !
Sen hiç görmedin
dudaklarını
uzatmış bekleyen
dört ayaklı ucube bir yalnızlığın cazibesine
kapılmış
gidiyordun
içimin rutubetinde can çekişirken duygularım
şeytan
uçurtmalar tutuyordu ellerim
gözlerim lal olmuş beton bakışlarında
yakıyordum
katre katre tüm hayalleri...
Sahi bana biraz düş versene !
Sen
hiç duymadın
duvarlar arasına sıkışmış sesim koparken tırnaklarımdan
üzerime
basıp geçiyordun
mor eldivenleri vardı gecenin
müstakil bir
kalbin ganimetini çalarken
minörler soyunmuş
4/4�ük ritimleri
emziriyorlardi
bense şarkılar yazıyordum
boş bıraktığın salıncağın
karşısında
tüm şarkılar do majorler giyinmişti...
Sahi bana biraz
s/es versene !
Sen hiç anlamadın
korunaklı şiirler yazıyordum
sana
zırh olmuş geri dönüşünü kabullenemeyen
tuvalin flu renginde
sen dursanda
hep bir muammaydı izdüşüm
topallayan şiirler yere
kapaklandığında
icime ç/ekiyordum gözlerinin tarçın kokusunu...
Sahi
bana biraz şiir versene !
Sana hiç sen dememeliydim belki
nefesim
dudak ucuma getirmişken adını
sırtımı hayallere dayamış
geriye
doğru sayıyordum adının harflerini
______3
____2
__1
diyemeden;
kaybettim,
Bu şiir de adın gibi hükümsüzdü..
Sana yazdığım
şiirleri kimse okumayacak..
Arsız dönüşünde...


--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi