6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], RUYAMDA BARI KAL

Dün gece yine seninleydim rüyamda ölürcesine

Gülümsüyordun bana sanki gel diyordun

Kalbim söküldü bir an  yerinden yanımdaymış gibiydin

İçime karanlık çöktü ta derinden olmayınca yanımda

Bırakma ellerimi ne olur gitme rüyamdan kal öylece

Seni diliyorum heran yanımda ol diye rüyamda olsa bile

Ne güzelde yaratmış seni bana yaradanım sevsin diye

Biliyorum sende özlüyor,diliyor,istiyoısun rüyada olsa

Gitme ne olursun hep rüyamda kal benim canımın içi

Veda etme,elveda deme ne olursun

Sanma ki hayalin gözlerimden kaybolur

İnanki sensiz dünya cehennem olur yokluğunu özlerim

Bırakıp gitme ellerimi rüyamda kal ne olur bu gece

Bu yürek sensizliğe dayanır mı sanıyorsun?

Bu garip sevginin,aşkın sensiz anlamı bile yok benim için

Gece yalnız yatılmıyor sen olmayınca be canım....

Yastığa sen diye sarılmak ne demek bilir misin?

Yalnızlığımı gece rüyalarda paylaşıyorum bak sen yoksun ki yanımda

Sanki hiç yanımda olmayacakmış gibi uykuya dalıyorum sensiz

Yoruldu şu kalbim hayalini içimde yaşatmaktan

Tutmuyor ellerim,tutmuyor dizlerim her an yolunu gözlerim

Sesini duymayınca acır hep yüreğim,ağlar gözlerim

O zaman isyan işte ben bu sensiz hayata...

Yokluğun üşütüyor,

Yokluğun acıtıyor,

Yokluğun canımı yakıyor,

Yokluğun boğuyor beni yaşama küsüyorum

Yüreğimde dinmeyen bu sevginle bekliyorum seni sevgilim...

Yanımda olmasan bile rüyamda kal bari ne olur....s.ç.s

 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi