3 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], OZLEMIM DORUKTA


Bazen bir sızı duyuyorum içimde.hep bir umut;birşeyler bekliyorum senden.belki diyorumbelki o da özlemiştir.gerçeten özlemeni umuyorum.ben çok özledim seni.hergün büyütüuorum seni içimde.hergün biraz daha senin oluyorum.sadece "senin" olmak istiyorum. 
gelsen sevgilim 
gelsen de sevsen artık! 
biraz dinse hasretim 
biraz daha az yaksan canımı 
bu kadar istegim olmazdı belki de 
ama yine severdim seni 
gün geçtikçe yangınıma yangın ekleyen sen her alevde daha da yanan ben...yanık kokan 
aşkımla ben gelsem sana geri çevirmezsin  ama sen çıkıp gelmezsin sevgilim... 
ben razıyım.seninle herana razıyım.seninleyken her dakika mutluluğu soluyorum.ama her soluğuma yeni bir özlem yazılıyor sana dair.can yakan bir özlem;bitmek bilmeyenbeni eksilten... 
keşke...keşke yalnız kendin için gelmesen bana.keşke birgün gerçekten beni özledigin için gelsen.özleminiaskını hissetsem tenimde.... 

çok şey istiyorum belki de...

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi