10 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], NE GEREK VAR 50 BIN SOZE " SENI SEVIYORUM"




Hiçbiri sana yetmiyor ya hani...
İlla ki duymak istiyorsun...
Ona da peki.
..

Anlaşalım orta yerde...
Ne gerek var ki ellibin tane söze...
İstediğin şeyi tekrar edeyim... 
Bitsin bu işkence..
.

...Seni Seviyorum...
...Seni Seviyorum...
...Seni Seviyorum...
...Seni Seviyorum...
...Seni Seviyorum...


50 kere 60 kere 70 kere... 
Tekrarlasam ne farkeder... 
Bu da bir aşk şarkısı... 
Ne olur biter... 
Nereye gider... 
Ne zaman bayar... 
Biliyoruz hasbel kader... 
Bu şarkının sözleri yormaz beni... 
Senin yorduğun kadar... 
O zorlamaz sakindir akar... 
Oluruna kadar... 
Anlaşalım orta yerde... 

Ne gerek var ki ellibin tane söze... 
İstediğin şeyi tekrar edeyim... 
Bitsin bu işkence...


...Seni Seviyorum...
...Seni Seviyorum...
...Seni Seviyorum...
...Seni Seviyorum...
...Seni Seviyorum...







" Seni Seviyorum... "
" Seni Seviyorum... "
" Seni Seviyorum... "
" Seni Seviyorum... "
" Seni Seviyorum... "
--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi