6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], MINIK KUSUM

masalların en güzel yerindenmısraların en içten yüreğinden
sensizliğin karanlığındankuşların cıvıltısından
sana geliyorum minik kuşum gülümseyerek ellerimi açarak
seninde ellerini açmanı bekleyerek geliyorum
öpücüklerle sana geliyorum minik kuşum 

hayattan zevk alarak kalbimden bir parça çalarak
seni o parçanın içine sığdırarak alıyorum sana geliyorum
seni özlüyorum minik kuşum
sesim sesinle boğuşsun tenim teninle ısınsın gözlerim gözlerine dalsın istiyorum
sana geliyorum minik kuşum

sana bir heykel yaptım bu sabah eline mektup sıkıştırdım akşama canlanır
oda gelir senin yanına bende gelirim hep beraber eğleniriz minik kuşum

susuyorum hayata yumuyorum gözlerimi artık ben senin yanında değilim geri döndüm 
doğduğum yerdeyim kabattım gözlerimi gidiyorum
kefenim cepli olsun 
kalbimden çaldığım bir parça vardı hani seni sığdırmıştım ona hatırladın mı?
kefenimin cebine onu koyun birde mezarıma şunu yazın minik kuşum seni özledim 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi