10 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], KORKUYORUM

Korkuyorum bir gün
Seni kaybetmekten

Rüya gibi mutlu
Günlerimizin bitivermesinden.
Şimdi sevgiyle bakan
Gözlerinde nefreti görmekten.
Her gün dinlemeye doyamadığım
Bir melodi gibi dudaklarından
Dökülen aşk dolu sözlerini



İşitememekten.
Korkuyorum bir gün
Hasret kalmaktan
Beni saran güçlü kollarına
Aşkı öğrettiğin dudaklarına
Bedeninin sıcaklığına.
Korkuyorum bir gün
Avuçlarında bahar çiçekleri
Yerine günah çiçekleriyle
Bana gelmenden
Ve eskimiş bir oyuncak gibi
Bir kenara itilivermekten.
Sen benim güneşim aydınlığım
Korkuyorum beni
Karanlıklarda bırakıvermenden.
Korkuyorum sevdiğim
Bir gün başkalarına benzemenden.


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi