4 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], INATCI DUSLERIMDE SEN VARSIN


inatçı düşlerimde sen varsın


Gözyaşlarımın tuzu kadar acı bir haz var yüreğimde.
Sakin uçurum kenarları, düşsem kıyamet sesi olacak sanki,
Taşıdığım yükleri boşaltıyorum bir adanın kenarında;
Engin mavilikle kayboluyor kimsesiz geçmişim
ağlayamıyorum eskisi kadar hıçkırarak,
Sarhoşluğuma sığınıyor utangaç gözyaşlarım.
Döküyor mu bir bir sırlarını yârin avuçlarına söz yaşlarım?
ağlamak istiyorum yarr !!
Çocukken düştüğümde dizlerim kanardıya;
anneme seslenirdim avutsun diye,
Çocukluğumdaki özgürlüğümde haykırmak istiyorum.
Bu sefer sana koşarak, gelmek istiyorum avut beni;
Elinden ekmeği düşen çocuk değilim yarr!!
Yüreğimdeki tüm sızılara merhem ol.
Uykularımı bölen karabasanlarla kan ter,
inatçı düşlerimle sen varsın derinlerimde.
Ağlayarak kaçıncı fırlayışım yatağımdan, 
Kaçıncı korkulu gece sensiz, kollarını özledim yarr!!
Bu gözlerimin bulanıklığında kaçıncı satır bilemesin;
Kaç hece hüküm aldı kalemimden
MÜEBBET…
Bak, yine sildim yaşlarımı aldım kalemimi yüreğime;
İntihara meyilli cümleleri saklıyorum satır aralarımda.
Kalabalık bir koğuş içindeki dilsiz tutsak benim sanki,
lal oldum bu gece küslerine.
Geri sayım başladı, gün sayıyorum düşlerimize…

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi