6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], HUZUN GEMISI

Hüzün gemisinin en ön yolcusuyum ben... 

Umutlarını kayıp viran bir şehirde bırakıp, yaralarını içinde saklayıp, yarınlarını nehirlere bırakıp, hüzünlere doğru giden geminin yolcusuyum ben... 

Hayat umutlarıma kurşun sıktı, umutlarım kör topal ilerliyor uçurumun eşiğine doğru, 
ey hayat nerede benim kurduğum düşler, nerede benim sevgi tomurcuklarım, 
kime sattın düşlerimi, kim çaldı sevgi tomurcuklarımı artık geri ver bana umutlarımı, mutluluklarımı , yarınlarımı, açmadan solan sevgi tomurcuklarımı ... 

Sahte umutları istemiyorum senden, kurulmamış hayalleri, anlatılmamış bembeyaz düşleri istiyorum senden, geri ver artık geri ver bana gençliğimi 

ANLAMSIZLIK DENİZİNDE YÜZDÜRME BENİ, 

BİR BATIP BİR ÇIKMAKTAN YORULDUM, 

BİNDİRME OMUZLARIMA KARANLIK GECELERİ, 

YÜKLEME DUDAK UÇLARIMA SESSİZ HECELERİ, 

SIKIP DURMA NEFESİ KESİLMİŞ KURŞUNLARI KALBİME, 

BIRAK ARTIK BENİM PEŞİMİ BIRAK ARTIK ÜMİTLERİMİ.


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi