13 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], herseyimde sen varsın

Hep sen varsin dusuncelerimde....geceleri ruyalarimda gunduzleri hayallerimde sadece sen varsin.. sagimda solumda aynadaki yansimamda nereye baksam hep sen varsin... Artik ben "ben"degilim anladimki ben "sen" olmusum..
Herşeyimde Sen Varsın ! Yanimda olamasanda sana dokunamasamda hep icimdesin..nereye gidersem gideyim seni icimde tasiyorum!
Hissettigim duygularin esiri aklim sadece delicesine yasamak var seni seninle..

 


Elimdeki resminin her karesini ezberledim artik…kac kivrim kac cizgi varsa yuzunde hepsi beynimin tam ortasinda. Her gecen saniyede sana kavusacagim gune biraz daha yaklasiyorum.. kokunu icime cekecegim sicakligini hissedecegim sana dokunacagim o an! Zaman gectikce sabirsizlaniyorum..icimdeki sevgi oyle bir coskuyla sana akiyorki ben bile kontrol edemiyorum kalp carpintilarimi..
ALLAH ın bana verdigi mucizeyi simdi yanimda istiyorum... Hayatimdaki en guzel varligi "seni" istiyorum!

 


Seviyorum seni delicesine ugrunda olurcesine… Herzamankinden daha cok seviyorum seni.. Artik bu sevgi o kadar buyukki icime sigmiyor...
Ozluyorum seni mesafelere isyan edercesine akiyor gozyaslarim.. Hic kimsenin kimseyi ozlemedigi kadar ozluyorum seni!
Sana kavusacagim ani bekliyorum..zamanin cabuk gecmesi icin uyumak istiyorum fakat icimdeki heyecan buna engel oluyor..sana kavusacagim anin heyecani oyle bir coskuyla sariyorki bedenimi artik kontrolu kaybediyorum...

"Yagmur denize dustugunde deniz yesile dustugunde yesil topraga dustugunde toprak kokar...
Yagmur Sacina dustugunde sevgi eline dustugunde ozlem gogsune du$tugunde ask kokar.."
Ben yagmuru gogsume dusurdum simdide beni hayata baglayan yagmur damlama "sana" kavusacagim ani bekliyorum...

 



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi