13 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], hergün,her saat her dakika özel...................

Arkadaşım karısının komodininin çekmecesini açtı ve pelur
Hiç Birşeyi Özel Bir Gün İçin Saklama kağıda sarılı bir paketi aldı:
"Bu dedi sıradan bir paket değil bu bir iççamaşırı."

Paketi açtı ve yumuşacık ipekle dantele baktı.
"New York"a ilk gittiğimizde almıştı 8-9 yıl önce. Hiç giymedi.Onu özel bir güne saklıyordu".
"Sanırım bu en uygun zaman."Yatağa yaklaştı ve iççamaşırını cenaze
levazimatçisina götüreceği diğer eşyaların yanına koydu. Karısı ölmüştü.Bana
dönüp dedi ki:
"Hiç birseyi özel bir gün için saklama. Yaşadığın hergün özel bir gündür."

Hala o sözlerini hatırlarım: Hayatımi değiştirdiler.Artık daha çok okuyor ve
daha az temizlik yapıyorum.Terasıma çıkıp bahçedeki otlara aldırmadan
manzarayı seyrediyorum.Ailemle ve arkadaşlarımla daha çok vakit geçiriyorum
ve daha az çalışıyorum.Hayatın zevk alınması gereken deneyimler bütünü
olması gerektiğini anladım. Artık hiçbirşeyi saklamıyorum. Kristal
bardaklarımı hergün kullanıyorum.Markete alışverişe giderken
canım istiyorsa eğer ve öyle karar verdiysemen yeni ceketimi
giyiyorum. Artık en iyi kokumu özel davetler için saklamıyorum istediğim an
sürüyorum.
"Bir gün..." ve "Bugünlerde birinde.." cümleleri sözlüğümden yavaş
yavaş yok oluyor. Eğer görmeye dinlemeye veya yapmaya değiyorsa onu
hemen şimdi görmekdinlemek veya yapmak istiyorum.

Arkadaşımın karısı hepimizin hafife aldığı "yarın" burada
olamayacağını bilseydi ne yapardı bilmiyorum.Ailesini ve en yakin dostlarını
çağırırdı sanırım.Belki de geçmişteki olası bir kavga için özür dilemek
ve barışmak için bazı eski dostlarını arardı.O çok sevdiği Çin yemeklerini
yerdi diye düşünmek istiyorum.Saatlerimin sayılı olduğunu bilseydim
yapmadığım bu küçük seyler beni rahatsız ederdi."Birgün" nasılsa görürüm
dediğim can dostlarımı göremediğim için rahatsız olurdum.
"Bugünlerde bir gün" yazmayı düşündüğüm bir mektubu yazmadığım için sıkılırdım.
Kardeşlerime ve çocuklarıma onları ne kadar çok sevdiğimi yeterince sık
söyleyemediğim için sıkkın ve üzgün olurdum. simdi geç kalmamaya yaşamımıza neşe
ve kahkaha katacak birşeyi tehir etmemeye ya da saklamamaya çalışıyorum.
Ve her gün kendime bunun özel bir gün olduğunu söylüyorum. Her gün her
saat her dakika özel.



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi