8 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], Gül verenin elinde gül kokusu kalır.. Onur

Gül'ün Genel Anlamı

Aşk,Güzellik

Gül Yaprağı

"Ümit var ona sarıl."

Gül Dalı

Üzüntü,sıkıntı

Gül Dikeni

"Her bulut gümüş bir çizgiye sahiptir."

Beyaz Gül

Masumiyet,Özgürlük,Sadelik

Beyaz Gül Tomurcuğu

İffet,Namus

Solmuş Beyaz Gül

Bir yaşam boyu aşk için yemin etmek.

Küçük Beyaz Gül

"Aşık olmak için siz genç sayılırsınız."

Kırmızı Gül

"Seni Seviyorum",Tutku,şehvet,Güzellik,

Kırmızı Gül Tomurcuğu

Temizlik,Masumluk, "Ben sana uygunum."

Kırmızı Gül Yaprağı

Saf Güzellik, "Ben senin mutlu olmanı istiyorum."

Kırmızı Gül

Aşırı tutkulu aşk,Romantik Aşk,

Koyu Kırmızı Gül

"Senin aşkın için ölüyorum."

Çok Koyu Kırmızı Gül

Utanç,Haya,Ar

Aşırı Koyu Kırmızı Gül

"Ben son nefesini verene kadar seni bekleyeceğim ."

Pempe Gül

Güzel Kız

Büyük Çiçekli pempe Gül

"Ben hamileyim."

Sarı Gül

"Seni Seviyorum.", Arkadaşlık, "Senin aşkından yoruldum.",İffetsizlik, Kıskançlık, "Arkadaşlığımızı bitirelim."

Orta Hacimli Sarı Gül

"Sen ikiyüzlüsün."

Küçük Sarı Gül

"Arkadaşlığımızı bitirelim ama öfkelenmek yok."

Kırmızı ve BeyazKarışımlı Gül

Heyecanlı kalp, Birliktelik

Çok Katmerli Taç Yapraklı Gül

Gurur,Övünç,İftihar "Bana Gülme!."

Tek Taç Yapraklı Gül

Saf,temiz kutsal,ilahi aşk, Saygı,Hürmet,İitibar

Dikeni Az Gül

İçten,Samimi ve arkadaşca

Dikenli Tomurcuk Gül

Saflık,Masumiyet

Üç Tomurcuklu,Bir çiçekli Gül

"Sonsuza kadar onu sakla,gizli tut."

Bir tomurcuk ve İki Gül Çiçekli Gül

"Onu şimdilik gizli tut,sakla"

Çiçek Dolu Gül

"Ben evli bir bayanım."

Yabani Gül

Kalbini sunmak.

 

Kırmızı Gül; "Seni Seviyorum" anlamını ifade eder.

 

Beyaz Gül; "Sen çok güzelsin,sana değer veriyorum" demektir.

Sarı Gül; "Sürekli seni düşünüyorum" anlamını ifade eder.

Pempe Gül; "Sen çok hoş ve güzelsin" demektir.

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi