4 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], GOZLERINDEN VURDULAR

Gözlerinden Vurdular
 
yillardir adini duymadan hayalledim 
okumadim mektuplarini geceleri heceledim
kokunu duymadan yasadim 
iste su tepenin üzerinde 
senin hatiralarin canlanir
çinarla denizle kuslarla seni bekleriz

duydum ki kin kursunlari sikilmis gözlerine 
ah agliyorum 
o tertemiz duygulari ariyorum
silahlari ariyorum kursunlari

o bir sevgiydi sevgiliydi
askin bir hayaldi avuçlarima sigmayan
saganak saganak bosanan bir rahmet anasiydi
yagmurdu zarifti ve güzeldi
her yürekte yeni umut yeni ufuktu
damarlarda tazelenen kandi
duydum ki vurulmus beyaz elbiseleriyle
serilmis kara topraga

ah agliyorum
o sevgiyi sevgiliyi aniyorum
ey sevgili gizli sirlarda seni ariyorum

ey sevgi ey sevgili çok mu uzaklardasin
arsa yükselen feryatlarimi duymaz misin
denizlere ulasan göz yaslarimi bulmaz misin 
seslerim çigliklarim yankilanmaz mi kulaklarinda

gönlümde hüzünler büyüdü çinar oldu
ormanlar tutusup kül oldu
göz yaslarim hicran oldu kurudu
çigliklarim yalnizliga esir oldu
dillerim prangali ellerim yazmaz oldu
sensiz sevgisiz geçen yillar oldu

ah sevgim ah sevgilim 
gözlerine kin kursunlari sikilali yillar oldu
her yeni dogan günün hüznünü yudumlarim 
damlalar asilir gözlerime
kalbim binlerce kez parçalanir 
her yeni gün yeniden ölürüm 



 
Mustafa Küçüktepe
 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi