4 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], GECELERDEN BIR GECE

Gecelerden bir gece... Uykularım ağlamaklı yine, sensiz uyumak nasıl bir işkence bana... Yanımda olmasan bile varlığını hissetmek istiyorum. O kadar uzaktasın ki.. Hissedemiyorum... Sensizliğin ortasında kaybolmuşum, çıkış yolum yok. Elimi uzatıyorum, “kurtar beni bu karanlıklardan” diye haykırıyorum. Sense beni her geçen gün bu dipsiz kuyuya daha çok itiyorsun. Sen ittikçe ben çıkmaya çabalıyorum, ama başaramıyorum. Kopkoyu geceye daldı gözlerim... Bekledim, belki bir yıldız kayar da seni dilerim diye... Seni dilemek... Seni bir kez daha görmeyi dilemek... Neredeyse vazgeçtim diyeceğim seninle olmaktan, bir kez görmek bile çok uzak bana... Belki bir kez daha aşık olacağım görünce güzelliğini, belki de bitireceğim içimdeki seni... Bitirmeyi istiyor muyum, emin değilim. Ama yaşattığın acılara alıştım çünkü, onlar olmadan nasıl yaşayacağım? Neden yaptın bunu bana? O güzelikleri yaşarken birdenbire beni yalnızlığa ittin. Aşk geldi, sen gittin. Ne yazık ki, giderken aşkını yanında götürmedin. Ben de onu yüreğime hapsettim. Çocukça şeyler yaptım, biliyorum, kendimi senden soğutmak istedim ve senden soğumak....Kendimi soğutmayı başardım da, senden soğumayı niye başaramıyorum hala... Hala ilk günkü gibi sıcacıksın gönlümde... Daha ilk günden “biz birbirimiz için yaratılmışız” demiştik. Sanki yıllardır tanıyorduk birbirimizi... Bendeki sen sıcacık duruyor içimde... İlk günkü gibi coşkulu, heyecanlı, tutkulu ve aşk dolu...Belki de sana böyle tutkuyla bağlanışım, sende kendimi bulmamdan kaynaklanıyor. Sen bendin, ben de sendim. Biliyorum, herşeyi mahfeden benim, seni tekrar görebilme umutlarımı suya düşüren... Ve umutlarımı toplamaya çalışırken hırçınlaşan ve herşeyi daha da karartan... Senin kalbinde bir yere sahip olamamanın vermiş olduğu hırçınlıktı bu... Bu hırçın ama yüreği sevgiyle dolup taşan insan senin eserin. Ama sen eserini tamamlamadan bırakıp gittin onu... Yarım kaldım, çünkü diğer parçam sende. Gel ki, benliğimi bulayım. Dokunuşlarınla yeniden canlanayım. Tek isteğim, ben de senin bir parçan olayım. Elin gibi, ayağın gibi, gözün gibi... Bensiz olamayacak kadar sende olmalıyım. Yağmur yağıyor... Tenimde yağmur damlası, yüreğimde ateşin, gözlerimde hayalin... Bekliyorum, hadi gel ve tamamla beni...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi