8 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], fotoraf çekiyorum


Fotoğraf çekiyorum hiç durmadan

Elimde emanetim

İçinde, gönlümün siyah beyaz filmleri

Deklanşörün her klik sesi

Gönlüme hapsediyor, siyah beyaz bir kareyi

Unutmak istemediğim her şeyi

Kışın soğuğu, yazın güneşi, gönlümün ayazı

O anda kalıyor her gizli satır

Anların anlatmak istedikleri

Siyah beyazın sıcaklığında

Mutluluğuyla, huzuruyla

Ama geçmişte kalmışlığıyla, o anda kalıyor

Sevgilinin gülen yüzü, sarılan sıcak kolları

Hayata inat geçmeyip

Sözlerle sazlarla yalan olmayıp
O anda kalıyor
Fotoğraf çekiyorum durmadan

Sileceğimi bile bile

Yırtılıp atılacak ama gönlümden silinmeyecek olsada

Yırtıp atabiliyorum

Silip gidebiliyorum gönlümün ayazına

Hayata inat, dondurup saklıyorum anları ama

Huzuruyla, neşesiyle, umuduyla

Gönlümün sıcak siyah beyazına

Sevdiğimi saklıyorum çokça

Kıymetlimi

Üzerine bulaşmış hayattan temizleyip

Her klik sesiyle deklanşörün

Bir parçısını katıyorum yap boza

Uzağa çekilip bakıyorum sonra

Gönlümün ayazında kalıp yıpranan fotoğrafa

O sen misin?

Çok film kalmadı siyah beyaz

Makinemde derman, gönlümde ayaz

Emanet ne de olsa bu makine

Gidecek bir gün bu beden gibi yurduna

Son siyah beyaz filmler bitecek

Gönlüm dolacak sonunda

Ve bakacağım uzaktan son kez

O sen misin?

Siyah beyaz gönlümde kalmış son fotoğrafta

Burhan Özkalgay


--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi