6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], DUY BENIM SESIMI

Birşeyler var içimde anlatmak istediğim sana

Bildiğim ama bilmezlikten geldiğin

Düşündükçe acılar çektiğim,burulduğum bir duygusun

Bir türlü sana tamamen açılamadığım

Düşünüp hergün hayaline daldığım

Rüyamda görüpte usulce uyandığımsın

Her gün özleminle ateşle içindeyim sevgilim

Seni görmek için deli divane oldum burada

Bağlanma bana diyor  sitem ediyorsun neden?

Bilmiyorsun beni değil kalbimi kırıyorsun

Seni her özleyişimde geleceğim yer belli

Orada yoksam, bilki o an kalbimdesindir

Seni sevdim,

Sana bağlandım yok bunun ötesi

Zamana bırakmak bence işin en doğrusu

Yüzünü göremediğim günlerde

Sesini duyabilme ümidiyle yaşadığımı bil

Bugün kulakların başka çınlayacak

Anlayacaksın seni çok andığımı,özlem duyduğumu sana

Sende hissedeceksin yüreğinde beni acılar içinde

Benim neler hissettiğimi,

Varmak isteyipte ulaşamadın için kahrolacaksın

Ellerin titreyecek,gözlerin yollarda kalacak

Sabırsızlıkla bekleyeceksin gelişimi benim

Umut bağlamışım gönül vermişim sana aşkımsın

Tek isteğim var senden,yıkma ne olur güzel hayallerimi

Sana gelip senin sevgine koşmak,

Kalbim daima seninle ama bedenim senden uzak

Yüreğim dayanmazki o güzel gözlerine bakmaya

Raslayamam belkide senin gibi tatlı birine

Layık olmak isterim senin o güzel sonsuz sevgine

Sevgini bana verirmisin sevgilim?

Öyle aşık olmuşumki ben sana

Nazar değmez inşaallah aşkımıza

Söyle tek aşkım olur musun benim?

Zaman sensiz geçmek bilmiyor

İnan bu gözler senden başkasına bakmıyor

Yüreğim sadece senin aşkınla yanıyor

Aşkını sadece benimle paylaşmak istermisin?

Seni sevmek çok acı gelsede bana

İnanki seni deliler gibi seveceğim

Duy ne olur artık şu kalbimin feryadını.........

 

 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi