4 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], DUSEN YAPRAK

DÜŞEN YAPRAK
 
Dusunuyorum yine seni...
Yasari dinliyorum tek basima odamda...
"Yapragin kaderi dusmekmis" diyor.
Bir damla yas geliyor gozume...
Ama kimse gormuyor!
Sende yaprak gibi dustun...
Sonbahar aslinda coktan gecti..
Ama tekrar geliyor ve yapraklari koparip atiyor.
Sende koptun benden.
Sonbahardaki gunleri hic sevmeyecegim artik..
Eskiden... ben daha cok kucukken.. Sonbahar olunca kosardim yapraklarin icinde..
Cok sevinirdim!
Saklanirdim agaclarin arkasina, girerdim yapraklarin icine ve oynardim.
Dusen yapraklari toplar eve getirirdim ve onlari odamda saklardim.
Ama..artik sevinmiyecegim yapraklarin dustugunu gorursem...
Artik o heyecan olmayacak icimde....
Ve artik kosmayacagim yapraklarin icinde...
Cunku artik biliyorum...
Her dusen yaprak sevdiginden ayrilmis yanliz ve uzgundur! 
Yaprak agactan ayrilinca sen geliyorsun aklima...
Bizde sonabahardaki agac ve yaprak gibi ayrildik...

Tugbay Akkaya
 
       
 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi