14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], Dost olalım....Dosteli

DOST OLALIM
click to zoom
Bu dünya geçici durak 
Dost olalım, dost kalalım 
Şöyle bir dön, geriye bak! 
Dost olalım, dost kalalım. 

Hata yapabilir insan 
Bazen küfür, bazen bühtan 
Atalım hepsini ruhtan 
Dost olalım, dost kalalım. 

Bulandıysak durulalım 
Gönüllere kurulalım 
Gel sevgiyle sarılalım 
Dost olalım, dost kalalım. 

Kaçalım şeytan şerrinden 
Sevgi fışkırsın derinden 
Aksın dünya üzerinden 
Dost olalım, dost kalalım. 

Düşmanlıkta rahmet yoktur 
Dostlukta mükâfat çoktur 
Sevgi giren gönül toktur 
Dost olalım, dost kalalım. 

Düşündüm doğruyu buldum 
Sevgi içtim yudum yudum 
Hakka ulaşmak umudum 
Dost olalım, dost kalalım. 

Bırakıp öfkeyi, kini 
Tadalım dostluk zevkini 
Kalpten atalım çirkini 
Dost olalım, dost kalalım. 

Ömür, harcanan kasadır 
Elden atılan asâdır 
Düşme zamanı kısadır 
Dost olalım, dost kalalım. 

Gel, el ele tutuşalım 
Kalpten kalbe akışalım 
Dost gözüyle bakışalım 
Dost olalım, dost kalalım. 

Sevgi gülleri derelim 
Nefsi yerlere serelim 
Gel birlikte söz verelim 
Dost olalım, dost kalalım.

"Seni diğerlerinden farksız yapmaya''
bütün gücüyle çalışan bir dünyada
kendin olarak kalabilmek
dünyanın en zor savaşını vermek demektir.
Bu savaş başladı mı, artık hiç bitmez"

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi