9 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], COLVE YAGMUR GIBIYIZ

Çöl Ve Yağmur Gibiyiz...



Yağmur yağıyor ve Ben kaçmıyorum yağmurdan..
Saçlarım ıslanıyor, umrumda değil.. Islaklık içime işliyor, Ben kulağıma mp3 çalarımı taktım müzik dinlermiş gibi yapıyorum.. Aslında yağmuru dinliyorum.. Hiç bir şarkıda bulunamayan "Yağmur" melodisini dinliyorum. Çok hoş herşey, yağmur, topra kokusu, sanki uçsuz bucaksız bir bahçede gibi hissediyorum kendimi.. 

Islanmak gerek bazen İçindekilerin yağmurlara akması gerek. Akıp, gitmesi gerek içimdekilerin. . Yağmuruda yaşamak gerek.. O da yaşanmak ister! 
Belki de yaşananların arasında en temizi yağmur. Yağmurun da hasretini çekenler vardır.. Mesela ÇÖL .. Ne kadar özlemiştir yağmuru!!!
Bir damlasına savurmazmı kendini uzaklara? Çöl olsam yağmur kadar özler, onun kadar severdim Seni... Şimdide Seviyorum Nisan yağmurlarında.. Şimdi yağmurla seviyorum Seni.. Çünkü bu yağmurar arasında doğmuşum Ben.. Tıpku bugün gibi.. İnce ince yağmurlar yağarken dünyaya gelmişim.. Başıma geliceklerden habersiz..

Bazen de seni çöl gibi sıcacık Seviyorum... Ama çöl gibi kupkuru değil Yağmurlu ve mis gibi kokan rengarenk çiçekler gibi... Çölde çiçek olmaz değil mi? Keşke olsa! Belki olur, çöl yağmuru çok sevip, çok isterse belki olur.. Belki hiç olmadık bir şekilde beraber olurlar.. Belki doğaya meydan okurlar... Başarılmazı, imkansızı başardık diye:) 

Seni Sevmem de imkansız dı.. Ama sevdim işte.. Bir gerçek var artık aramızda.. Hemde kocaman.. 
Biz ikimiz Çöl ve Yağmur gibiyiz! Hiç beraber olamayız.. Bir araya gelip, birbirimize dokunamayız.. .

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi